| کد خبر: 268410 |

۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شبکه راه‌ های کشور مصرف شد

عملیات ساخت و بهسازی جاده های کشور در سال جاری ۱۰ درصد رشد داشت.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت و بهسازی جاده های کشور در سال جاری ۱۰ درصد رشد داشت، گفت: ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شبکه راه های کشور مصرف شده است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه قیر مورد نیاز آسفالت بخش مهمی از شبکه راه های شریانی، اصلی و فرعی در اقصی نقاط کشور از محل قانون اصلاح بند" ک" تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور تامین شد، گفت: از زمان ابلاغ قانون  تا نیمه بهمن ماه سال جاری، ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شبکه ارتباطی کشور به طول ۳۰ هزار کیلومتر شامل راه های شریانی، اصلی و فرعی روستایی شده است.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در سه ماهه گذشته، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حدود ۳۰ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور اجرایی شد. همچنین عملیات ساخت و بهسازی  حدود  ۵۷۲ کیلومتر از جاده های کشور انجام شده  است که این میزان در مقایسه با سال های گذشته رشد ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

غفاری اظهار توضیح داد: در صدد هستیم تا بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال نیز حدود ۱۸ میلیون تن در سطح محورهای مواصلاتی آسفالت ریزی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.