| کد خبر: 266804 |

روکش آسفالت ۱۷ هزار کیلومتر راه های شریانی کشور از ابتدای سال جاری

مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در ۹ماهه امسال روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی و درزگیری و لکه گیری در ۱۷ هزار و ۳۴۵ کیلومتر از راه های شریانی انجام شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در ۹ماهه امسال روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی و درزگیری و لکه گیری در ۱۷ هزار و ۳۴۵ کیلومتر از راه های شریانی انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا سیاهپور چهارشنبه با اعلام این خبر که در ۹ماهه سال ۱۴۰۲ روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی و لکه گیری در ۱۷ هزار و ۳۴۵ کیلومتر راه های شریانی کشور انجام شده است، اظهار کرد: در برنامه های امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی، درزگیری و لکه گیری در محورهای شریانی کشور پیش بینی شده بود که تاکنون ۱۷ هزار و ۳۴۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است که نسبت به برنامه هدف گذاری شده ۱۴۰ درصد بیشتر است.

مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری بیان کرد: در مدت یادشده ۵۵۳۴ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی، ۴۲۶۲ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و ۷۵۴۹ کیلومتر درزگیری و لکه گیری در راه های برون شهری کشور انجام شده است.

 

وی با اشاره به تعمیر و بازسازی احداث پل بیان کرد: در برنامه یک ساله امسال پیش بینی شد که ۱۳۶۲ دستگاه پل بزرگ و ۱۹۵۳ پل کوچک تعمیر، بازسازی و یا احداث شوند که در مدت ۹ماهه امسال ۸۵۸ دستگاه پل بزرگ و ۱۵۶۴ دستگاه پل کوچک تعمیر، بازسازی و احداث شد.

به گفته سیاهپور در مدت یاد شده ۲۲۱ دستگاه تونل، دیوار و گالری تعمیر، بازسازی و احداث شد که از برنامه یک ساله مورد هدف بیشتر است.

مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری گفت: در برنامه یک ساله امسال احداث ۱۴ کنارگذر پل و تونل در دستور کار بود که در ۹ماهه امسال ۱۶ کنارگذر پل و تونل احداث شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.