| کد خبر: 264428 |

مرمت و آسفالت ۷ کیلومتر از آزادراه تبریز زنجان به اتمام رسید

طبق قرارداد منعقد شده از اول آزادراه به طرف خاوران در حال مرمت و آسفالت ریزی است که ۸ کیلومتر باقیمانده به شرط مساعد بودن وضع هوا، تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: مقرر شده بود خرابی های ۱۵ کیلومتر از آزادراه تبریز زنجان مرمت و آسفالت شود که هفت کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ غلامرضا رسول زاده گفت: طبق قرارداد منعقد شده از اول آزادراه به طرف خاوران در حال مرمت و آسفالت ریزی است که ۸ کیلومتر باقیمانده به شرط مساعد بودن وضع هوا، تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه آزادراه تبریز زنجان با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و سرمایه گذاری بانک ملی احداث شده است افزود: در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شد ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف بانک ملی برای مرمت این آزادراه تخصیص یابد که اخیرا ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و مرمت و آسفالت ریزی ۱۵ کیلومتر در حال انجام است.

رسول زاده ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۳ این آزادراه به طور کامل به  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی واگذار شود تا مرمت و آسفالت ریزی باقیمانده آزادراه انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان زنجان و ۲۰۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.