| کد خبر: 236086 |

◄ «مهدی غضنفری» نیامده، رفت/ همه معاونان وزارت راه انتخاب شده اند؟

کمتر از یک ماه پس از انتصاب مهدی غضنفری به عنوان رئیس کمیته ای که کمیته انتصابات یا شایسته گزینی نام داشت و در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده بود، او با حکم رئیس جمهور به سمت عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد و از وزارت راه و شهرسازی رفت.

تین نیوز

کمتر از یک ماه پس از انتصاب مهدی غضنفری به عنوان رئیس کمیته ای که کمیته انتصابات یا شایسته گزینی نام داشت و در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده بود، او با حکم رئیس جمهور به سمت عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد و از وزارت راه و شهرسازی رفت.

به گزارش تین نیوز، خبر انتصاب مهدی غضنفری به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی با حکم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز 21 مهر ماه رسانه ای شد.

این در حالی است که تنها کمتر از یک ماه پیش (26 شهریور) بود که خبرهایی مبنی بر انتصاب مهدی غضنفری این عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دهم و رئیس سازمان توسعه تجارت در دولت نهم، به عنوان رئیس کمیته انتصابات یا شایسته گزینی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر شد.

اکنون و در حالی که برخی فعالان حوزه حمل و نقل از حضور ️غضنفری در وزارت راه و شهرسازی استقبال کرده و وجود او در این وزارتخانه را مثبت ارزیابی کرده بودند، او به سمتی دیگر منصوب شد و نیامده از وزرات راه و شهرسازی رفت.

اگرچه برخی نیز این رفتن را به دلیل پایان کار کمیته انتصابات و شایسته گزینی دانسته و می گویند کار انتخاب معاونان، روسای سازمان و شرکت ها و ... وابسته به وزرات راه و شهرسازی به اتمام رسیده و غضنفری پس از پایان کار در وزارت راه و شهرسازی از این وزارتخانه رفته است اما در عین حال در محافل حمل و نقلی شایعه شده که وجود اختلاف دیدگاه بین غضنفری و برخی دیگر از مسئولان ستادی وزارت راه و شهرسازی و بی توجهی به دیدگاه های غضنفری که موجب رفتن او از این وزارتخانه شده است.

مسعود ذهبیون

وبلاگ‌نویس
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.گزینش شایسته ها انجام شد.ایشون دیگه کاری در وزارت خونه راه نداشت و ماموریت ایشون پایان یافت.رفت تا در سنگری دیگر شایسته بگزینه.

  • علی 1 0

    اتفاقا چون نظرات ایشون در انتصاب ها مدنظر قرار نگرفت و انتصاب های عجیب و غریب اتفاق افتاد رفتند . این ها نشونه عدم توجه به تخصص است و متاسفانه انتصاب ها در وزارت راه داره راه غیر دقیقی رو در پیش گرفته است