| کد خبر: 233487 |

◄ 9 گزینه مطرح برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم

در بخش حمل و نقل نیز تا کنون اسامی مختلفی به عنوان فرد مورد نظر رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده که اگرچه هیچ یک رسمی نبوده و به نظر می رسد فقط حدس و گمان باشد اما با توجه به نزدیک بودن تشکیل کابینه، بد نیست به نام های مطرح شده برای تصدی وزارت راه و شهرسازی نگاهی بیندازیم.

تین نیوز

در حالی مدت زمان اندکی به پایان کار دولت دوازدهم و تشکیل دولت جدید مانده است که گمانه زنی ها در مورد وزرای کابینه سیزدهم بیش از پیش شدت یافته است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه این گمانه زنی ها از ابتدای اعلام نام سید ابراهیم رئیسی به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری1400 وجود داشت و هر از چند گاهی هم فهرست افراد پیشنهادی برای اعضای کابینه دولت سیزدهم در شبکه های اجتماعی می شد اما اکنون با نزدیک شدن به آغاز فعالیت رسمی دولت جدید این گمانه زنی ها افزایش بیشتری یافته است.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌ های مد نظر رئیس دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی

در بخش حمل و نقل نیز تا کنون اسامی مختلفی به عنوان فرد مورد نظر رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده که اگرچه هیچ یک رسمی نبوده و به نظر می رسد فقط حدس و گمان باشد اما با توجه به نزدیک بودن تشکیل کابینه، بد نیست به نام های مطرح شده برای تصدی وزارت راه و شهرسازی نگاهی بیندازیم.

 نام افرادی که تا کنون به عنوان کاندیداهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی و محافل خصوصی و غیررسمی (به ترتیب حروف الفبا) مطرح شده، به شرح زیر است:

1- محمد اسلامی

2 عبدالله عبدالهی

3-محمد علی آبادی

4- پرویز فتاح

5- رستم قاسمی

6- حسین کنعانی مقدم

7- سعید محمد

8- صالح نژاد امری

9- محسن نظر پور

تین نیوز از کارشناسان حمل و نقل درخواست می کند، اگر فردی را مناسب تصدی وزارت راه و شهرسازی می دانند، اسامی افراد مورد نظر خود به همراه ویژگی های تخصصی وی در زیر همین پست درج کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر باورمند 0 2

    جناب مهندس اشکان احمدی کاندیدای اصلح و مورد حمایت کانون متخصصین صنعت هوانوردی و بسیاری از بزرگان هوایی کشور برای تصدی پست معاون وزیر راه و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری ایران هستند.
    ایشان با تحصیلات مرتبط اکادمیک از برترین دانشگاههای ایران و جهان و گذراندن ۴۲ دوره معتبر داخلی و خارجی از جمله مهندسی مکانیک هواپیما، خلبانی، مالی، بازرگانی و ... و همچنین دارای سوابق مدیریتی گسترده در این حوزه هستند.
    ایشان جوانی پاک، انقلابی، فسادستیز و منطقی هستند که ایران به ایشان نیازمند است.

  • حسین 0 1

    سعید محمد بهترین گزینه برای معاون اولی هست. برای وزارت راه و شهرسازی هم مناسبه

  • کامران 0 0

    با سلام و احترام
    مجید کیان پور گزینه اصلح تری می باشد
    معاون وزیر راه و شهرسازی در دو دوره و دو سازمان،نماینده مجلس و عضو کمیسیون عمران، معاون عمرانی استانداری، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان‌های تهران و مرکزی، شهردار و...

  • فاطمه عباسی 1 0

    دکتر اسحق عباسی رشته عمران گرایش راه و ترابری
    دارای سوابق علمی و اجرایی. ایشان تسلط کافی به ساختار حمل و نقل کشور، اعم از جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی، ترافیک و تصادفات دارند
    ایشان مطالعه استراتژیکی از نقد و بررسی معماری معاصر ایران دارند.
    ایشان شناخت کافی از ناکارآمدی های حوزه حمل و نقل و دلایل مصرف حجم بالای سوخت در حوزه حمل و نقل و انرژی در حوزه شهرسازی دارند.
    ایشان شناخت کافی از صنعت خودرو سازی دارند

  • دکتر مهدی کیامیری 1 0

    بهترین گزینه آقای دکتر اسحق عباسی است
    شناخت فوق العاده ای به حوزه حمل و نقل داردند.

  • M 0 1

    با سلام . بنظر بنده سعید محمد بهترین گزینه هست و امیدوارم اسلامی وزیر نشه ، چون هیچ کار مثبتی نکردند و حتی پرسنل وزارت راه و شهرسازی هم راضی نیستند چه برسه به مردم .
    کمترین حقوق و مزایا در وزارت خانه ها برای وزارت راه و شهرسازی هست .
    کارمندان وزارت ، اکثراً مستاجر هستند ، از جمله خود ِ بنده .
    تعطیلی ادارات و وزارت خانه در چند سال اخیر بدلیل نبود پروژه ( نیمی از همکاران در استان ها فقط صبح را ظهر کرده و میروند ، دریغ از کوچکترین کار ) فقط بدلیل نبود پروژه

  • ناشناس 0 1

    سعید محمد

  • بهنام 1 1

    اسلامی گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی نیست. افتتاح نمایشی پروژه های ناتمام، حمایت از برخی مدیران متخلف که در بازرسی کل کشور پرونده دارند، طرح بی سر و ته اقدام ملی مسکن که فقط مردم را سرکار گذاشته، رفتار متکبرانه با کارکنان و خیلی موارد دیگر. ایشان گزینه مناسبی برای کابینه آقای رییسی که مردم چشم امید به آن دوخته اند نیست.

  • جلیل هریسچی 0 2

    با سلام و احترام عمل کرده آقای مهندس اسلامی بر کسی پوشیده نیست ، با توجه به تجارب ، تخصص و تحصیلات عالیه مرتبط که پایه گذار اهداف عالیه و بلند مدت در وزارا راه و شهرسازی بودند ، بطور حتم بنا به شناخت از تفکرات کاری ، جدیت ، تلاش گر جهادی در اهداف وارتخانه متبوعه می تواند انتخاب اصلح باشند. انتخاب وزیر جدید ، مستلزم سپری گشتن زمان در شناخت کامل از وزارت خانه مورد اشاره ، فرصت های خوب بدست آمده را با وقفه مواجه خواهد ساخت . سرعت عمل در تصمیم سازی و اقدام بموقع در آغاز پروژه ها ، نظارت و پیگیری در کلیه امور از شاخصه های آقای محمد اسلامی می باشد . با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای دولت محترم سیزدهم .

  • دانشفر 0 0

    با سلام .بنظرم با توجه به وعده دولت در ساخت مسکن وانتقاد آقا در خصوص شتاب بیشتر در تحقق ساخت مسکن .مهندس لطفی زاده .معاون اسبق وزارت راه و قائم مقام وزیر در مسکن مهر و تجربه اثبات شده .ایشان بهترین گزینه میباشد