| کد خبر: 233214 |

◄ نگاهی به عملکرد ناموفق وزیر راه و شهرسازی در آستانه پایان دولت

کارنامه وزیر راه و شهرسازی در سازمان هواپیمایی و شرکت ورشکسته هما و گزارش هواپیمای اوکراینی و این عزل و نصب های مشکوک کاملا مردود است.

تین نیوز

در آستانه پایان دولت دوازدهم و گمانه زنی ها برای انتخاب وزرای دولت سیزدهم، برخی کارشناسان حمل و نقل نگاهی به عملکرد محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم داشته اند.

در این زمینه یک کارشناس که نامش در تین نیوز محفوظ است، گفت: کارنامه وزیر راه و شهرسازی در سازمان هواپیمایی و شرکت ورشکسته هما و گزارش هواپیمای اوکراینی و این عزل و نصب های مشکوک کاملا مردود است.

وی افزود: در مورد مسکن ملی هم فقط تعداد کمی از متقاضیان آورده خود را واریز کردند و طرح بلاتکلیف است و مردم به دستور غیر قانونی ایشان برای اعلام آمار خانه ها و مالک و مستاجر در سامانه هم توجهی نداشته اند.

بیشتر بخوانید:

این کارشناس تاکید کرد: در مورد راه آهن خواف هرات هم، هیچ قطاری به هرات نرسیده، چون ریل تا نصفه و به یک ایستگاه بین راه رفته است و افتتاحیه ای که سال گذشته انجام شد نمایشی بوده است.

وی با بیان این که بر اساس اطلاعات منتشر شده، گفته می شود طالبان بر این خط آهن هم دست پیدا کرده و می تواند آن را نابود کنند، اظهار امیدواری کرد این خط آهن از گزند اقدامات طالبان دور بماند.

او ادامه داد: در این دوره از وزارت در بخش راه آهن نیز هیچ دستاوردی وجود نداشته و سهم راه آهن در حمل بار، همان 10 درصد سال های قبل است.

وی با اشاره به عملکرد مسئولان شرکت راه آهن و وزارت خانه در مورد موضوع هک شدن سامانه های خود، این رفتار را غیر حرفه ای دانست.

این کارشناس عنوان کرد: در مورد موضوع تخلیه بنادر هم حتی اگر مشکل تیک ارزی و گمرک حل بشود در مورد کالاهای اساسی شناور چه برنامه ای وجود دارد؟ چرا این بار از طریق راه آهن از بندر امام خارج نمی شود و چرا 65 درصد کالاهای اساسی باید در یک بندر تخلیه شود؟ چرا کشتی ها بین بنادر مختلف جنوب از جمله بندر عباس تقسیم نمی شود؟

وی تاکید کرد: این در حالی است که همه این کالاهای اساسی در شرایط تحریم با خون و دل تامین شده و اکنون روی کشتی یا در بندر در حال فاسد شدن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 1 2

    عملکرد هر کسی را باید در مجموع شرایط و امکانات سنجید و اتفاقا بنده مهندس اسلامی را از نمونه های نسبتا موفق در سمت وزارت میدانم و محتوای ایرادات نوشته شده در این متن هم نشانه خالی بودن دست نگارنده در اثبات مدعایش می باشد و برخی از ایرادات مطرح شده هم اصلا وارد نیست. البته اگر نگارنده میخواست ایرادهای بیشتر و محکمتری را برایش بیان میکردم.
    بهرحال آقای اسلامی را بهتر از برخی اشخاصی میدانم که اکنون نام آنها به عنوان کاندیدای وزارت مطرح میشود.

  • راننده 2 0

    اگر می توانست سنوات 72تا80راننده گان که کارکوچکی بود حل می کرد حتی باگرفتن بقیه ازراننده به نرخ روز فقط شعار فایده ندارد سختی کاربامجلس است سنوات که بایک جلسه باتامین اجتماعی حل می شد

  • ناشناس 0 0

    به آقای ضیایی بگید حتی با وجود محفوظ بود اسمش ! حرف از دهنش درمیاد بیرون داد می زند که چه کسی بیان کرده است !