| کد خبر: 173871 |

معاون توسعه مدیریت و منابع خبر داد:

◄ راه‌اندازی سامانه الکترونیک صورت کارکرد پروژه‌ها در شرکت ساخت

شرکت ساخت مجری سامانه ارزیابی تملک در کل وزارت راه و شهرسازی است.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تهیه، ارسال و بررسی صورت کارکرد پروژه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شرکت ساخت و توسعه در حوزه فناوری اطلاعات در بین زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی جزء برترین‌ها است و از سوی کمیسیون توسعه دولت الکترونیک در بین 93 دستگاه اجرایی جایگاه هشتم کشوری در حوزه فناوری اطلاعات را کسب کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، شاپور پولادی ضمن اعلام این خبر در تشریح عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت:‌ نوسازی و تحول اداری به‌منظور ارتقا بهره‌وری از مهم‌ترین وظایف است که طراحی فرآیندها و مهندسی مجدد روش‌های انجام کار متناسب با فناوری‌ها و شرایط روز بخش مهمی از برنامه‌های این معاونت همسو با اهداف شرکت است.

وی شفاف‌سازی رویه‌ها و سیستم گردش اطلاعات را یکی از مهم‌ترین اهداف برشمرد و توضیح داد:‌ ایجاد و توسعه سامانه‌های الکترونیکی و پورتال شرکت در بخش‌ها و معاونت‌های مختلف موجب حذف مراجعه حضوری پیمانکاران و مشاورین شده است به‌طوری‌که از طریق سیستم اتوماسیون اداری مکاتبات در هر سطح از شرکت انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: این دسترسی در کلیه سطوح و معاونت‌های شرکت ایجادشده که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت موجب کاهش هزینه‌های جاری پیمانکاران و مشاوران نیز می‌شود.

پولادی اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرکت ساخت و توسعه در این حوزه در بین سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه‌ وزارت راه و شهرسازی جزء برترین‌ها است و از سوی کمیسیون توسعه دولت الکترونیک در بین 93 دستگاه اجرایی جایگاه هشتم کشوری در حوزه فناوری اطلاعات را کسب کرده است.

وی شرکت ساخت را مجری سامانه ارزیابی تملک در کل وزارت راه و شهرسازی معرفی و عنوان کرد: در بخش نرم‌افزار نیز با استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک با ایجاد سامانه‌های مختلف حقوقی، پرسنلی، مالی، حقوق و دستمزد، مناقصه‌ها و مزایده‌ها و کنترل پروژه گام‌های مهمی برداشته‌شده است.

پولادی تاکید کرد: پیاده‌سازی بانک اطلاعاتی متمرکز و جامع در شرکت و برقراری ارتباط بین سامانه‌های ایجادشده نیز بخش دیگری از برنامه‌های این معاونت در سال جاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تهیه، ارسال و بررسی صورت کارکرد پروژه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام موجب حذف فرآیندهای اداری و تسهیل ارتباط میان شرکت و ارباب‌رجوع خواهد بود.

پولادی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در شرکت ساخت و توسعه اظهار کرد: حق دسترسی آسان و سریع به خدمات و فرصت‌های اداری برای همه شهروندان به شکل غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین میز خدمت در صورت مراجعه حضوری به شرکت بخش دیگری از خدمات ارایه شده در راستای رعایت حقوق شهروندی در شرکت ساخت و توسعه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.