| کد خبر: 93821 |

صدور حکم جلب مدیرعامل آسمان، گزینشی است

وبلاگ تین‌نیوز، حمید نجف|هیچ اعتراضی در خصوص وصول مطالبات وجود ندارد و همه شرکت‌های هوایی باید این بدهی را پرداخت کنند اما چرا تنها برای مدیرعامل شرکت آسمان این حکم صادر شده مگر سایر شرکت‌ها بدهی به شرکت فرودگاه‌ها ندارند؟

حمید نجف عضو شورای مرکزی حزب کار، با اظهار تاسف از صدور حکم جلب مدیرعامل آسمان اظهار داشت: به نظر می‌رسد این حکم به دلیل بدهی شرکت آسمان به شرکت فرودگاه‌ها صادر شده اما از ۷۰۰ میلیارد بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها تنها ۲۰ درصد مربوط به شرکت آسمان است و مابقی مربوط به سایر شرکت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه چرا در تخلفات صورت گرفته برخوردهای دوگانه و گزینشی صورت می‌گیرد افزود: مسلما هیچ اعتراضی در خصوص وصول مطالبات وجود ندارد و همه شرکت‌های هوایی باید این بدهی را پرداخت کنند اما چرا تنها برای مدیرعامل شرکت آسمان این حکم صادر شده مگر سایر شرکت‌ها بدهی به شرکت فرودگاه‌ها ندارند؟

نجف تصریح کرد: باید به این موضوع توجه شود که آقای اعلایی در چه شرایطی شرکت هواپیمایی آسمان را تحویل گرفته است و بعد از آن از وی انتظار عملکرد مثبت داشت.

 روز گذشته باقریان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از صدور حکم جلب مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نپرداختن بدهی‌های این شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت: به‌ منظور وصول مطالبات و استیفای حقوق شرکت‌ فرودگاه‌ها از سال گذشته جلسات متعددی با شرکت‌های هواپیمایی بدهکار برگزار و هشدارهای لازم به مدیران عامل این شرکت‌ها در خصوص عدم پرداخت بدهی‌هایشان داده شد.

وی افزود: در این راستا برخی از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به پرداخت مطالبات شرکت فرودگاه‌ها به صورت نقد و اقساط کردند و برخی نیز به هشدار‌ها و اولتیماتوم‌های صادر شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر بکارگیری راهکار قضایی در این زمینه توجهی نشان ندادند و شرایط به‌وجود آمده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را بر آن داشت تا علی‌رغم میل باطنی راهکار قضایی را برای برخورد با شرکت‌های هواپیمایی بدهکار انتخاب کند و در این زمینه اقدام به گرفتن حکم جلب مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.