|
کد خبر:
137169
|
بازدید های سایت :
۳۱۸۲۲
اخبار مرتبط
ارسال نظر
-
با احترام، حتما ما هم میتوانیم به این شرایط برسیم اگر نفع ملی را بر نفع گروهی ترجیح دهیم ،با وجودی که از شرایط حمل ونقل ترکیه و اروپا آگاه هستیم ،باز هم در همین سایت محترم تین نیوز گهگاهی از نوشته های بعضی از مدیران شرکتهای حمل و نقل میخوانیم که خواستار سخت تر شدن شرایط تاسیس شرکتهای حمل ونقل و مجوزهای خاص برای ورود کامیون ارزان برای شرکت خود میباشند،شرایط تاسیس شرکت حمل ونقل آیا از این هم سخت تر؟؟؟ ،به نظر ما هم بسیار شرایط مناسب و رقابتی خواهد بود اگر بتوانیم به این شرایط برسیم ، در این شرایط که بر آن میتوان نام خود مالک شرکت محور هم گذاشت ، هزینه تعمیر ونگهداری کامیون به حداقل خواهد رسید واز خروج ارز اضافه از کشور برای تهیه قطعات یدکی هم جلوگیری خواهد شد،
اخبار مهم
- کیفیت جاده های شمال داد رانندگان را درآورد
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- مزیت اتصال دریای خزر به دریای سیاه؛ اتصال به دریای مدیترانه و ایجاد خط کشتیرانی
- اقدام مغایر قانون در صدور مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی کالا
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- علایم راهنمایی و رانندگی در بسیاری کلان شهرهای ایران جنبه دکوراتیو دارد
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- جایگاه های سوخت با تمام ظرفیت در حال ارایه خدمت هستند
- توانمندی های ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در زیرساخت های حمل و نقل
- سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
- به مرگ و میر در جاده ها بی تفاوت نباشیم
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
- شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
- توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
- اصطلاحات بیمه/ بخش اول
- کیفیت جاده های شمال داد رانندگان را درآورد
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- نرخ تورم و آینده سیاسی کشور
- مزیت اتصال دریای خزر به دریای سیاه؛ اتصال به دریای مدیترانه و ایجاد خط کشتیرانی
- اقدام مغایر قانون در صدور مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی کالا
- مشارکت مردم برای احداث راه آهن سریع السیر تهران قم
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- علایم راهنمایی و رانندگی در بسیاری کلان شهرهای ایران جنبه دکوراتیو دارد
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- سال ۱۴۰۳ ؛ سال لحظات کوچک پراهمیت
- سازه ای که تخریب شدنی نیست
- جایگاه های سوخت با تمام ظرفیت در حال ارایه خدمت هستند
- توانمندی های ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در زیرساخت های حمل و نقل
- خروجی پر از گودال کمربندی غربی کرمانشاه خسروی
- ترافیک شدید در تونل های تهران
- نقدی بر کارنامه راه و راهسازی در کمتر از یک قرن گذشته
- نقد دوگانگی گفتار و کردار در مورد افزایش بارمحوری
- دلیل ناترازی بنزین؛ قیمت سوخت یا میزان ترافیک؟
- تعریف واژه های اصلی تعمیر و نگهداری هواپیما
- ترانزیت مهر در بزرگراه شریانی دل ها و معرفی یک آدم درجه یک
- ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری واقعیت دارد؟
- واهمه از آمار احتمالی بالای تصادفات رانندگی در نوروز 1403
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- مزیت اتصال دریای خزر به دریای سیاه؛ اتصال به دریای مدیترانه و ایجاد خط کشتیرانی
- مشارکت مردم برای احداث راه آهن سریع السیر تهران قم
- اقدام مغایر قانون در صدور مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی کالا
- اصطلاحات بیمه/ بخش اول
- کیفیت جاده های شمال داد رانندگان را درآورد
- توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
- علایم راهنمایی و رانندگی در بسیاری کلان شهرهای ایران جنبه دکوراتیو دارد
- نرخ تورم و آینده سیاسی کشور
- سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
- شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
- به مرگ و میر در جاده ها بی تفاوت نباشیم
- کارکنان راه آهن در اقدامی قابل توجه کارزار برکناری مدیرعامل راه انداختند
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- بازی باخت باخت ایران و روسیه در راه آهن رشت آستارا
- بیمه رانندگان کامیون ؛ راه سوءاستفاده کنندگان بسته شد
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- اتوبان اصفهان شیراز را از دست شوتی ها نجات دهید!
- فهرست نام و شماره جاده ها و آزادراه و بزرگراه های ایران
- اتحاد کارکنان راه آهن و بخش خصوصی ریلی برای برکناری مدیرعامل راه آهن
- ناگفته های سبحان نظری درباره دوستی او و میعاد صالحی + فیلم
- ساخت مترو در قم؛ دور ریختن پول با فشار نمایندگان مجلس
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته انتخاب شدند
- تذکر مجلس به وزیر راه به دلیل عملکرد مدیرعامل شرکت راه آهن
- دو شرکت و پنج نفر رشوه دهنده به مجازات قانونی محکوم شدند
- وعده پرداخت مطالبات شرکت های مالک لوکوموتیو عملی شد
- کارکنان شرکت فرودگاه های کشور به رئیس جمهور متوسل شدند
- منتقدان کاهش حمل بار ریلی صادق نیستند
- جفای راه آهن به لکوموتیوهای آلستوم و زیمنس!
- راه آهن رشت آستارا توجیه اقتصادی ندارد / ریل نیاز به توسعه عرضی دارد نه طولی!
- حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری به دلیل عفونت ریه درگذشت
- درخواست مساعدت در رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده از مدیرعامل راه آهن
- دغدغه بزرگ رانندگان کامیون: عدم پرداخت کرایه توسط صاحبان بار/ کمیسیون شرکت ها نقدی پرداخت می شود
- حرکت به سمت سیر هدفمند واگنها و لکوموتیوها و کاهش توقفات ناوگان به منظور ارتقاء سرعت بازرگانی
- فرجام خواهی راه آهن نافرجام ماند!
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- فیلم| تبریک نوروزی سبحان نظری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های ریلی
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ عوارض عبور از زیباترین آزادراه ایران چند؟
- بهکارگیری ۴۰ هزار رام قطار بین شهری برای رکورد زنی ۳۰ میلیون مسافر
- افتتاح آزادراه ۸ کیلومتری بدون باند برگشت به دست رییس جمهور!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.