| کد خبر: 90578 |

در گفت‌وگو با تین‌نیوز عنوان شد:

◄ عملیاتی بودن دستگاه‌های کمک ناوبری در گروی پرواز فلایت‌چک

تین‌نیوز | سرپرست مرکز آموزش فنون هوایی و خدمات هوایی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آستانه پرواز نخستین هواپیمای فلایت‌چک خریداری شده توسط شرکت فرودگاه‌ها، گفت: پرواز هواپیمای فلایت‌چک تضمین برای عملیاتی بودن تمامی دستگاه‌ها کمک ناوبری، راه‌های هوایی کشور و ایجاد آسمانی ایمن در ایران است.

عبدالرحیم کاشف علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با اشاره به پرواز نخستین هواپیمای فلایت چک متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: اقدامات زیرساختی و ارایه خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌ها را شرکت فرودگاه‌ها برعهده دارد. با توجه به اینکه هواپیمای فلایت‌چک تازه‌ خریداری شده این شرکت فردا (11 خردادماه 1394) رونمایی می‌شود، قطعا تاثیر به سزایی در ارایه خدمات‌رسانی فرودگاهی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در گذشته عملکرد هواپیمای فلایت‌چک و نظارت بر اجرا را سازمان هواپیمایی کشوری عهده‌دار بود، ادامه داد: پرواز هواپیمای فلایت‌چک زیر نظر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطمئنا در سرعت عمل و کیفیت ارایه خدمات تاثیر بسیاری دارد، زیرا شرکت فرودگاه‌ها این اقدام را زیر نظر مقام عالی سازمان هواپیمایی کشور انجام می‌دهد. بنابراین، از این پس  کیفیت و سرعت عمل فلایت‌چک و بازرسی فرودگاه‌‌های کشور افزایش می‌یابد.

سرپرست مرکز آموزش فنون هوایی و خدمات هوایی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه برای خرید و پرواز هواپیمای فلایت چک زنجیره‌ای از تلاش و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و رییس سازمان هواپیمایی کشوری شکل گرفت، گفت: با پرواز هواپیمای فلایت‌چک دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌های ایران همواره عملیاتی خواهند بود، امیدوارم هرگز تاریخ چک آن‌ها منقضی نشوند و این دستگاه‌ها بتوانند امنیت پروازهای عبوری و نشست و برخاست‌ هواپیماهای هر 54 فرودگاه را تضمبین کند.

به گفته وی بهترین نوید پیرو پرواز هواپیمای فلایت‌چک، تضمین برای عملیاتی بودن تمامی دستگاه‌های کمک ناوبری و راه‌های هوایی کشور و ایجاد آسمانی ایمن در ایران است.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسنی 0 0

    چه عالی امیدواریم که بشه