| کد خبر: 90561 |

در جلسه تجزیه و تحلیل مدل‌های کسب و کار فرودگاهی صورت گرفت؛

◄ بررسی مدل کسب و کار در فرودگاه رشت

تین‌نیوز| معاون دفتر بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هدف از بررسی مدل‌های کسب و کار در فرودگاه‌ها را بومی کردن این موضوع در مناطق مختلف دانست و گفت: در مرحله اول این طرح، مدل‌های کسب و کار در فرودگاه‌های کوچک بررسی می‌شود.

به‌ گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ جلسه تجزیه و تحلیل مدل‌های كسب و كار فرودگاهی با بررسی مدل کسب و کار فرودگاه رشت در دفتر بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها تشکیل شد.
 
این جلسه در راستای تدوین اسناد راهبردی اقتصادی شرکت و با حضور معاون دفتر بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی شرکت و كارشناسان ستادی و فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.
 
کاشف‌آذر معاون دفتر بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی شرکت درباره این جلسه گفت: در این جلسه ضمن ارائه نقطه نظرات كاربردی شرکت‌‌کنندگان، مباحث مهمی شامل تجزیه و تحلیل مشتریان، ارزش‌های پیشنهادی، ارتباط با مشتری، كانال‌های توزیع، فعالیت‌ها و منابع اصلی، شركای كلیدی، جریان‌های درآمدی و ساختار هزینه‌ها در ارتباط با فرودگاه رشت طرح و مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت که پس از تکمیل و ویرایش نسخه اصلی به‌منظور تایید نهایی به هیات مدیره تقدیم خواهد شد.
 
وی با اعلام اینکه هدف از بررسی مدل‌های کسب و کار در فرودگاه‌ها، بومی کردن این موضوع در مناطق مختلف است، افزود: در مرحله اول این طرح مدل‌های کسب و کار در فرودگاه‌های کوچک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم از این طریق به شیوه‌های مناسب برای اجرا در فرودگاه‌های بزرگتر دست یابیم.
 
کاشف‌آذر تاکید کرد: قصد داریم منطق کسب و کار در هر فرودگاه را مشخص و براساس آن عمل کنیم.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.