| کد خبر: 59069 |

مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی به تین نیوز خبر داد:

◄ دلایل خاتمه دادن به فعالیت شرکت خدماتی در فرودگاه امام / استفاده از چرخ دستی رایگان شد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی از رایگان شدن حمل چرخ دستی در این فرودگاه خبر داد و گفت: به منظور رفاه مسافران و ارائه خدمات و سرویس های مناسب به آنها، بیش از سه هزار دستگاه چرخ دستی تهیه و در مبادی ورودی، پارکینگ ها، و سالن های بار فرودگاه امام قرار گرفته است.

حمیدرضا سیدی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه برای ساماندهی بخش بابری فرودگاه امام، از روز گذشته استفاده از چرخ دستی در فرودگاه امام رایگان شده است، اظهار کرد: کارگران بخش باربری فرودگاه امام پیش از این در ازای هر چرخ دستی مبلغ پنج هزار تومان از مسافران می گرفتند ضمن اینکه اغلب تحت عناوین مختلف از جمله انعام یا بار اضافه تا 20 هزار تومان از مسافران دریافت می کردند.

وی افزود: کارگران شرکت خدماتی باربری در فرودگاه امام خمینی هیچ رابطه استخدامی با ما نداشته اند و به دلیل این‌که پول اضافه از مسافران می گرفتند پس از چندبار اخطار به فعالیت این شرکت خاتمه دادیم.

سیدی تصریح کرد: بنده مسئول اشتغال زایی در فرودگاه امام خمینی نیستم بلکه مسئول ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران و جلوگیری از بی نظمی در فرودگاه هستم.

وی با تاکید بر اینکه دریافت پول زیاد برخی کارگران از مسافران، اعتراضات مکرر مردم و دستگاه های نظارتی را در پی داشت گفت: به منظور رفاه مسافران و ارائه خدمات و سرویس های مناسب به مسافران، بیش از سه هزار دستگاه چرخ دستی تهیه و در مبادی ورودی، پارکینگ ها، و سالن های بار فرودگاه امام قرار گرفته و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی امام ضمن انتقاد از برخی از رسانه ها مبنی بر اطلاع رسانی اشتباه در این زمینه گفت: کارگران بخش باربری فرودگاه امام با تشکیل ساختار نامناسب در این بخش، با باند کالای قاچاق تبانی داشتند و مشکلات بسیاری برای مجموعه فرودگاه امام بوجود آوردند، لذا به فعالیت آنها خاتمه داده شد.

وی افزود: از این پس کارگران خدمات نظافتی سالن، چرخ دستی ها را جمع‌آوری و در ایستگاه‌های مختلف قرار می دهند و دیگر نیازی به کارگر نیست تا از مردم پول اضافه دریافت کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 1 0

    از مسئولین فرودگاه که با این امر برخورد کردید و در جهت رفاه مسافرین گام برذاشتید، تشکر میکنم

  • 1 0

    این اقذام قابل تشکر و تقدیر هست

  • فروغ 1 0

    باسلام و تشکر از تصمیم شرکت فرودگاههای کشور و مدیر کل فرودگاه امام، متأسفانه این کارگران با سرکیسه کردن مسافرین بویژه مسافرین خارجی آبروی کشور را برده اند.

  • کارگر بیچاره 1 0

    بیچاره کارگر پیمانکارها کارگران را وادار به گرفتن وجه اضافی از مسافرین میکنند در نهایت هم کارگر ان مقصر شناخته میشود. ولی به هر حال اقدام خوبیه چون پیمانکارها دیگه نمیتونن از کارگر سوء استفاده کنند و شبی ۱۶۰۰۰۰ تومان از هر کارگر پول بگیرند.

  • بار بر 1 0

    با سلام: ما کارگران واحد چرخ دستی فرودگاه مهراباد جهت جلوگیری از فساد و فراهم شدن اسایش و رفاه مسافرین خواستار حذف حمل بار مسافر توسط کارگران از سیستم فرودگاه مهراباد هستیم.

  • پیمان 0 0

    با سلام و تشکر از این اقدام بالأخره آثار رفع احتمالی تحریم های هوایی ایران هم قابل مشاهده شد متأسفانه در این اوضاع نابسمان حمل و نقل هوایی ایران که هر آدم غیر متخصصی با استفاده از رانت ۲ فروند هواپیما اجاره کرده و آبروی حمل و نقل هوایی کشور را به بازیچه گرفته همین اقدام هم غنیمت است خدایا همۀ ما را به راه راست هدایت کن که در محضرت شرمنده و روسیاه نباشیم یا حق

  • حسن علی 0 0

    با سلام: در فرودگاه مهراباد حمل ۲ چمدان توسط کارگر ۵۰۰۰ تومان می باشد و اگر کارگری ۳ یا ۴ چمدان را حمل کند باید ۱۰۰۰۰ تومان به شرکت بپردازد ضمنا بر روی قبضهایی که صادر میشود نام هیچ شرکتی ذکر نشده همینطور بر روی لباس کارگران لازم به ذکر است قبلا فرودگاه مهراباد توسط برخی خبرگزاریها حمل بار مسافرین را رایگان اعلام کرده بود. ما کارگران واحد چرخ دستی جهت جلوگیری از دچار شدن به سرنوشت کارگران فرودگاه امام خمینی(ره) درخواست پی گیری از نهادهای مسئول را داریم. با تشکر

  • مهدی 0 0

    جناب آقای سیدی سلام اینجانب کارگر فرودگاه امام نیستم. اما می دانم واقیعت چیز دیگری است. و شما آن را وارونه جلوه دادیید. خدا از سر تقصیرات همه بگذرد ولی وای به آن روزی که او بخواهد حق مظلوم را بگیرد. پس قبل از آن فکری به حال خود کنید.

  • خسته 0 0

    سلام: ما کارگران چرخ دستی فرودگاه مهراباد خواستار حذف حمل بار مسافر و اخراج شرکت پیمانکار فعلی این واجد که حاضر به انعقاد قرارداد با کارگران نمیباشد هستیم ما نمیتوانیم و نمیخواهیم از مسافران گدایی کنیم و انعام بگیریم