| کد خبر: 5902 |

توسعه تجارت خارجی اردبیل با ایجاد خطوط هوایی جدید تسریع می شود

تین نیوز | نائب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: توسعه تجارت خارجی این استان با ایجاد و گسترش خطوط هوایی و ریلی جدید تسریع خواهد شد.
 
بهروز پورسلیمان پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه در ایران اضافه کرد: توسعه خطوط هوایی و ریلی یکی از زمینه های مهم توسعه استان هست که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه با توسعه خطوط هوایی و ریلی بسیاری از مشکلات بویژه برای بازرگانان مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: باید با جدیت توسعه حمل و نقل ریلی و هوایی محقق شود تا اردبیل از فضای بن بست ارتباطی خاج شود.
نائب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل توسعه روابط با کشورهای همجوار را از مهمترین برنامه های اتاق بازرگانی این استان برشمرد و متذکر شد: در این راستا برنامه های مدونی تدوین شده که به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
 
دبیر اجرائی اتاق بازرگانی اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به لزوم راه اندازی پرواز اردبیل - استانبول و اردبیل – وان، ابراز امیدواری کرد با ایجاد این خط هوایی حتی مردم کشور جمهوری آذربایجان نیز به لحاظ شرایط اقلیمی و نزدیکی به اردبیل از این خطوط هوایی استفاده کنند.
 
حسین وثوقی ایرانی سرمایه گذاری تجار دو کشور را با انجام پرواز مستقیم اردبیل – استانبول و اردبیل- وان مناسب دانست و ادامه داد: امیدواریم با ایجاد پرواز مستقیم شاهد افزایش توسعه روابط صاحبان تجاری و اقتصادی میان بازرگانان و سرمایه گذاران دو کشور باشیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایران و ترکیه از مدیر شرکت اطلس جت ترکیه در ایران خواست که در جهت ایجاد این شرکت هواپیمایی تلاش کند تا حجم توریست ها نیز افزایش یابد.
 
علی یادگاری مدیر شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه در ایران نیز با اشاره به ظرفیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری ،شرایط جغرافیایی و اقتصادی لزوم توسعه خطوط هوایی را در اردبیل مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: سعی خواهیم کرد هرچه زودتر با همکاری بخش خصوصی این مهم محقق شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.