| کد خبر: 49563 |

◄ تویوتا کمری ها در تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد / دولت به شهرداری کمک کند

تین نیوز | در پی تلاش مسئولان تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد به منظور جایگزینی تاکسی های فرسوده با نوع تویوتا کمری، به نظر می رسد تعدادی از این خودروها وارد ناوگان تاکسیرانی مهرآباد شده است. 

مدیرعامل تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد در این خصوص گفت: خوشبختانه تلاش ها در این خصوص نتیجه داد و ما توانستیم 40 دستگاه سواری تویوتا را جایگزین خودروهای فرسوده فرودگاه مهرآباد کنیم.

رحیمیان در گفتگو با تین نیوز با بیان این که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در تحقق این مهم، همکاری بسیار خوبی با تاکسیرانی مهرآباد داشته است، افزود: چنانچه یارانه لازم در این طرح، تعلق گیرد قطعا تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد تویوتا کمری در فرودگاه مهرآباد به 100 دستگاه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مسئله بزرگی که در ورود تویوتا کمری به تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد با آن روبرو بودیم، پلاک شدن این نوع خودرو است که به حق، تلاش های شبانه روزی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در این خصوص این مشکل را از پیش روی ما برداشت.

رحیمیان با اشاره به اینکه ورود خودروهای مدرن و دارای کیفیت مطلوب به چرخه ناوگان عمومی ما را از مراجعات متعدد به تعمیرگاه ها بی نیاز می کند، تاکید کرد: دارندگان خودروهای تولید داخل به طور میانگین هر هفته یک بار ناگزیر از مراجعه به تعمیر گاه ها هستند که امید می رود با این اتفاق دیگر شاهد این مشکل در میان تاکسی های تازه وارد نباشیم.

وی از متعجب شدن خودرو سازان داخلی از این اتفاق در فرودگاه مهرآباد سخن به میان آورد و گفت: با توجه به این که حضور خودرو دارای تکنولوژی روز در فرودگاه های کشور به نوعی نشانگر اهمیت حمل و نقل عمومی کشور برای مسئولان شهری محسوب می شود، دولت باید در این طرح به یاری شهرداری آمده و تنها به دادن وعده اکتفا نکند.

مدیرعامل تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد خاطر نشان کرد: تاکسیرانی فرودگاه ها ویترین خودروهای شهری را به نمایش می گذارد و به نوعی آبروی حمل و نقل عمومی به شمار می آید پس تحقق چنین طرح هایی در مبادی ورودی کشور قطعا تاثیر مطلوبی بر مسافران بویژه توریست ها خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.