| کد خبر: 46176 |

ساخت فرودگاه کاشمر توجیه اقتصادی دارد؟

تین نیوز | نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی فرودگاه باربری در کنار فرودگاه مسافربری، ساخت فرودگاه شهید مدرس در کاشمر توجیه پذیری اقتصادی خواهد داشت.
 محمداسماعیل‌نیا توضیح داد: فرودگاه شهید مدرس یک فرودگاه مسافربری و باربری خواهد بود که کار حمل و نقل را در شرق کشور انجام خواهد داد. با ورود بخش خصوصی، امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به سرانجام برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه بعضی مسئولان به جای تنگ نظری بهتر است به فکر رفع مشکلات مردم باشند، از مدیران شهرستان خواست تحرک جدی‌تری داشته و پیگیری مسائل شهرستان با آمدن به مرکز استان و تهران باشند.
 
نماینده مردم کاشمر در مجلس ادامه داد: تا زمانی که مدیریت جهادی نباشد، مشکلات اقتصاد مقاومتی حل نمی‌شود. اگر می‌خواهیم به جای برسیم نباید مشکلات مردم برای ما تکراری شود. نباید از مشکل ترسید و فرار کرد. کسی که می‌خواهد مدیریت جهادی داشته باشد باید به مشکلات حمله کند.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده 180 در سطح شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: اگر چه مدیران استانی تعهد داده‌اند هر چه قدر از اعتبارات ماده 180 به پروژه‌ها اختصاص یابد، 2 برابر آن را به شهرستان تخصیص بدهند اما تا کنون بعضی از مدیران کل به این تعهد خود عمل نکرده‌اند.اگر این تعهد عملی نشود در سال آینده از محل اعتبارات ماده 180 هیچ مبلغی را به پروژه‌های این اداره‌ها اختصاص نخواهیم داد.
 
نماینده کاشمر در مجلس شورای با اشاره به اینکه تاکنون 55 درصد از اعتبارات ماده 180 به شهرستان تخصیص یافته از مسئولان خواست برای سال آینده پروژه‌های اولویت‌دار خود را اعلام کنند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پدر یک محصل دور از فرزند 0 0

    بابا کاشمر یک مدرسه درست و حسابی ندارد و من فرزندم را به مشهد فرستادم برای دبیرستان خدا پدر شما شما را رحمت کند که فرودگاه بسازید بچه ما از کاشمر برن مشهد دبیرستان ولی دبیرستان مساختین مادرش راضی تر بود خدا قوت آقای اسماعل نیا.

  • حقگو 0 0

    ساخت فرودگاه در کاشمر و ابرکوه و علی آباد کتول و الیگودرز و سلفچگان و علی آباد فشافویه و رستم آباد سفلی هم توجیه اقتصادی داشته و از سالن چند منظوره ایجاد شده در مواقع آزاد بودن ظرفیت به عنوان زمین فوتبال سالنی یا گاوداری استفاده نمود. نماینده محترم مجلس اگر به منافع ملی فکر کرده و آنرا بر منافع استانی ارجح میدانست هرگز به خود اجازه نمیداد که در خصوص یک امر تخصصی اظهار نظر نماید.

  • اکبر مقامی 0 0

    اگر درباره ساخت فرودگاه و توجیه اقتصادی آن اظهارنظر نکنند پس چه کار کنند اهم امور کارهای این قبیل افراد همین اظهار نظرهاست که هر چند وقتی در راستای رفع بیکاری میکنند که نباید زیاد جدی تلقی شود.