| کد خبر: 4586 |

کلنگ احداثفاز اول ترمینال بین المللی فرودگاه ایلام به زمین زده شد

تین نیوز | كلنگ احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شهدای شهر ایلام با حضور جمعی از مدیران ومسئولان استانی توسط استاندار ایلام به زمین زده شد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان در این مراسم كه با حضور استاندار ایلام، مشاور اجرایی مدیر عامل شركت فرودگاههای كشور، معاون عمرانی و معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری، فرماندار و شهردار ایلام ، و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد عملیات احداث این پروژه مهم و تاثیرگذار عملا اجرایی شد. 
مهندس مروارید در این مراسم با اشاره به موقعیت استان و سفر هموطنان عزیز به عتبات عالیات اجرای این پروژه و طرحهای مشابه را در توسعه استان مهم دانست و اتمام پروژه در زمان مقرر را از خواسته های مردم استان عنوان كرد.
در جریان این مراسم مدیر كل راه و شهر سازی در خصوص این پروژه و تاثیرات آن گفت:  فاز اول این طرح با زیر بنای 5788 متر مربع با مبلغ قرارداد 28333800000 ریال كه اعتبار آن استانی بوده  شامل پی و اسكلت فلزی و سقف  می باشد كه در مجاورت ترمینال فعلی و با نمای بسیار زیبا احداث  می شود و برای تكمیل آن شامل نما، پوشش سقف و كف، تاسیسات برقی ، فنی و مكانیكی 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد كه از مبلغ فوق  بر اساس تفاهمنامه به مبلغ 50 میلیارد ریال توسط شركت فرودگاههای كشور تامین خواهد شد. 
در این مراسم همچنین عملیات احداث ساختمانهای ایمنی زمینی و سپاه حفاظت فیزیكی اجرایی شد. 
به گفته مهندس بهادری این پروژه  با مبلغ پیمان 44228145000 ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاههای كشور  اجرایی می گردد.
مهندس بهادری از مزایای این طرحها  به  ایجاد موقعیت  مناسب برای پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی اشاره كرده و افزود:  با تحقق اهداف این طرح امیدواریم بستری فراهم گردد تا  استان ایلام هر چه بیشتر راه توسعه و پیشرفت را طی نموده و مردم عزیز استان ایلام زمان كمتری جهت تردد ومسافرت صرف نمایند.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.