| کد خبر: 45657 |

سال آتی سالی پرکار برای نصب تجهیزات بروز فرودگاهی

تین نیوز | نشست یکروزه ASBU (بروزرسانی تجهیزات هوانوردی براساس جدول زمانبندی شده) با حضور سید احمد مومنی‌رخ عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی و جمعی از مدیران ستادی در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ روز گذشته نشست رویکرد اداره‌کل ارتباطات و ناوبری به موضوع ASBU  در حالی برگزار شد که  شوشتری معاون عملیات هوانوردی موضوع فوق را از دید اقتصادی، سیاسی و امنیت پروازی بررسی کرد.

بنابر این گزارش؛ با توجه به اینکه طی سال‌های آتی تعداد پروازهای منطقه به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت، بحث تامین تجهیزات بروز برای برقراری پروازی امن در فضای منطقه، امری ضروری تلقی شده و موضوع ASBU نسبت به گذشته از حساسیت ویژه‌یی برخوردار است.

در ادامه این نشست؛ محمد امیرانی مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های اداره‌کل در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه‌های کشور و همچنین برنامه‌های آینده اداره‌کل اظهار داشت: موضوع ASBU به دو محور اصلی تاکید دارد که می‌توان به همگام بودن منطقه در خصوص بروز رسانی تجهیزات هوانوردی و همچنین اندازه‌گیری پارامترهای بروز رسانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تجهیزاتی که امسال برای فرودگاه‌ها خریداری و نصب شد، توانستیم رضایت مدیران و اعضای هیات مدیره را جلب کنیم به‌طوری‌که نسبت به این تجهیزات و بروز بودن آن دید مثبتی داشته‌اند.
مدیرکل ارتباطات و ناوبری در این باره بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود سال آینده سال پرکاری نسبت به نصب تجهیزات بروز در فرودگاه‌ها داشته باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه صنعت هوایی نیازمند طرح‌ها و برنامه‌هایی برای افزایش سطح ترافیك هوایی و ایمنی است، دو معاونت عملیات هوانوردی و فرودگاهی به صورت مداوم جلساتی را به این منظور برای بروز رسانی تجهیزات فرودگاهی تشکیل می‌دهند تا با کشورهای دنیا همگام باشیم. گفتنی است؛ در پایان این نشست گواهینامه به شرکت‌کنندگان در این دوره اعطا شد

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.