| کد خبر: 4486 |

مشکلات فرودگاه‌ سراوان رفع می‌شود

تین نیوز | استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات فرودگاه سراوان به زودی برطرف خواهد شد.
 
علی اوسط هاشمی در سفر به سراوان در این شهرستان اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، برای شهرستان‌های مختلف بسیار پرخیر و برکت بود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان سراوان که تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
این مسئول ادامه داد: معادن سراوان با توجه به حجم بالا و غنی بودن این نعمت خداوندی مورد توجه است و تا پایان سال 93 اکتشاف انجام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و راه‌اندازی فرودگاه سراوان جزو اولویت‌های ما در استان بوده و با توجه به اینکه هزینه هنگفتی انجام شده از جمله ملزومات توسعه شهرستان سراوان به حساب می‌آید.
 
هاشمی گفت: برداشت آب به میزان شش میلیون لیتر برای بخش‌های کشاورزی از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای شهرستان سراوان است.
 
تقویت بازارچه‌های مرزی سراوان برای رفاه مرزنشینان
استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بهره‌برداری از شد ماشکید سفلی با هدف تامین آب شرب و کشاورزی در سال جاری انجام می‌شود.
 
این مسئول بیان داشت: تقویت بازارچه‌های مرزی سراوان در دستور کار قرار دارد تا مردم از نعمات ایجاد شده بهره‌مند شوند.
 
وی به قابلیت‌های کشاورزی سراوان و به خصوص خرمای مرغوب این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید به گونه برنامه‌ریزی شود تا در زمان برداشت خرما شکوه تولید و توانمندی‌های منطقه را شاهد باشیم.
 
هاشمی عنوان کرد: اگر چه کارهای بزرگی در سیستان و بلوچستان انجام شده، اما به دلیل عمق بالای محرومیت استان همچنان شاهد مشکلات و کمبودهای زیادی در زیرساخت‌های منطقه هستیم که امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم شاهد رفع آنها باشیم.
 
با توجه به اینکه در سراوان تمام پروژه‌ها نیمه تمام است و اگر تکمیل نشود، کارهای انجام شده نیز از بین می‌رود، مسئولان این شهرستان خواسته‌اند در تقسیم اعتبارات امسال، سهم سراوان افزایش یابد.
 
ارتقا بخش جالق به شهرستان و چند دهستان به بخش از جمله خواسته‌های مردم سراوان از مسئولان است زیرا تحقق این موضوع خود به خود توسعه را به دنبال دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.