| کد خبر: 44165 |

◄ تعاونی مسکن شیده و مشکلاتی که گریبان کارکنان صنعت هوانوردی را گرفت

تین نیوز | انشتار گزارشی در تین نیوز در خصوص مشکلات مربوط به تعاونی "شیده"؛ تعاونی کارکنان صنعت هوانوردی که در بخشی از آن آمده بود " اعضای تعاونی مسکن "شیده" پس از گذشت 9 سال همچنان در انتظار تحویل واحدهای مسکونی خود هستند، و نگرانی و اضطراب بابت این پروژه در کارمندان صنعت هواپیمایی کشور کاملا مشهود و باعث مشکلات شدید اقتصادی، روحی و روانی در بین این افراد شده است. " موجب شد برخی از کاربران تین نیوز به بیان مشکلات خود در این زمینه بپردازند که این نظرات در ادامه آمده است:

1- این زخم کهنه ای است که تا کنون درمان نشده و ظاهرا هیئت مذکور با استفاده از شکاف های قوانین با قلدری کامل به عرض اندام مشغول است و تلاش برخی مدیران شرکت یا سازمان هم تا کنون راه به جایی نبرده است. در مشهد هم پروژه ای به نام ذکریا با هزاران عضو دست پرورده همین هیئت است که وضعیتی به مراتب بدتر از پروژه پرند دارد.
 
2- معضل شرکت تعاونی مسکن شیده هم واقعا تبدیل به مشکل بزرگی شده که گریبان کارکنان حمل و نقل هوایی را گرفته و هیچ کس هم جوابگو نیست و همه کسانی که در شرکت فرودگاه های کشور و سازمان هواپیمایی کشور سمتی دارند از زیر مسئولیت شانه خالی می کنند و خود را مبرا می دانند و مانده ایم که داد خود را به کجا ببریم.

3- وقتی به مهم ترین صنعت کشور نتوان اعتماد کرد وای به حال بقیه. بعد از این همه سال هیچ کس پاسخگو نیست و این واقعا باعث تاسف است. 

4- ساليان سال با سختی و كار شبانه روزی و هواپيمای فرسوده پرواز كرديم به خلق الله خدمت كرديم و اميد داشتيم سرپناهی بسازيم ولی متاسفانه هواپيمايی كشوری از لوگوی خود استفاده كرد تبليغ كرد و ما هم از طريق شركت هواپيمايی ...در سال ٨٧ثبت نام كرديم و چك ها را پاس كرديم.  قرار بود بهمن ٩٢خانه ها را تحويل بدهند متاسفانه يكسال از موعد تحويل گذشت اصلا خانه ای ساخته نشد. تازه متوجه شديم تعاونی مسكن هواپيمايی كشوری بدون اطلاع به شركت شيده تبديل شده مسئولين مربوطه از هواپيمايی كشوری رفته اند و در شهرداری مدير شده اند و در حال حاضر هيچ كس پاسخگو نيست. 

5- امیدواریم مسئولین فکری به حال این قشر زحمت کش بکنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • به ندرت 0 0

    خیانت امثال آقای … به ضعیف ترین کارمندان بدون مسکن که ده سال است پول بچه های مظلوم بدون اشنا و پارتی بلا تکلیف مانده و هیچکس پاسخگو نیست!