| کد خبر: 36180 |

فرماندار ویژه طبس؛ فرودگاه مهمترین شاخصه توسعه شهر است

تین نیوز | معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواستار توسعه و ارتقاء فرودگاه طبس با توجه به اهمیت بالای ناوگان حمل و نقل هوایی شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه طبس؛ هفتم دی ماه سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و هیات همراه به صورت سرزده از فرودگاه طبس بازدید کردند. 

اهمیت مسائل عملیاتی از دید فرمانداری این شهرستان٬ زمینه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی و نجات فرودگاهی را فراهم و بر این اساس میزان آمادگی همکاران در زمان بروز سوانح(Response Time) مورد بررسی قرار گرفت.
بنابر این گزارش؛ تجهیزات اطفاء حریق موجود در این فرودگاه مورد بازدید قرار گرفته و توضیحات لازم توسط سیدعلی‌اکبر سیدی مسئول ایمنی و آتش‌نشانی ارائه و از سطوح پروازی با خودروهای سنگین فرودگاهی دیدن شد.

در ادامه این بازدید؛ در ساختمان برج مراقبت پرواز در خصوص شرایط کاری حرفه مراقبت پرواز ، فضای تحت کنترل، مسیرهای هوایی و ... به طور مختصر توسط جوان مسئول واحد ارائه گزارش شد و موارد مربوط به ضبط مکالمات، عملکرد سیستم‌های کمک ناوبری و حوزه کار واحد الکترونیک هواپیمایی توسط مسئول مربوطه در اتاق ریکوردر توضیح داده شد. 

در این بازدید میدانی؛ اخوان صفار معاون فرماندار ویژه، خلیلی سرپرست معاونت فنی و عمرانی، زیبائیان مسئول حراست، نصیری بخشدار مرکزی و سه نفر دیگر از کارشناسان مربوطه فرماندار ویژه را همراهی کردند.
بازدید از مرکز سوختگیری هواپیمایی، ایستگاه هواشناسی، تاسیسات فرودگاهی و ساختمان پلیس فرودگاه از دیگر برنامه‌‌های معاون استانداری خراسان‌جنوبی بود.

در پایان هاشمی ضمن اعلام رضایت از عملکرد، آمادگی و هماهنگی کارکنان مجموعه فرودگاه و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام (بطور شاخص جاده دسترسی مستقیم ایستگاه آتش‌نشانی به باند)٬ فرودگاه را یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه هر شهر برشمرد و خواستار توسعه و ارتقاء فرودگاه با توجه به اهمیت بالای ناوگان حمل و نقل هوایی شد.

گفتنی است؛ در این بازدید پروژه‌های پیشنهادی این فرودگاه شامل؛ روشنایی باند، انتقال ساختمان برج و اجرای فیبر نوری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • طبسی 0 0

    خوب آقای فرماندار محترم ویژه شما چقدر برای این شاخصه توسعه شهرتان چکار کردید فعلا که هر چند سالی یک نفر قیوم و پدر خوانده فرودگاه طبس می شود سابق فروگاه طبس زیز مجموعه خراسان بود بعد رفت زیر مجموعه یزد شد حالا هم که خراسان جنوبی متولی این فرزند است اما آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی … چند پرسنل؟ امکانات رفاهی؟ جذابیت ها ی ایجادی برای کارکنان و… هزاران سئوال بی جواب برای این شاخصه توسعه …