| کد خبر: 34122 |

مدیر فرودگاه: پروازهای فرودگاه شاهرود از نیمه دی برقرار می شود

تین نیوز | مدیر فرودگاه شاهرود گفت : پروازهای رفت و برگشت تهران - شاهرود که از اواخر مرداد امسال متوقف شده بود، از نیمه اول دی ماه از سرگرفته می شود.
 
'منوچهر اتقیایی' افزود: در این ارتباط دیروز (یکشنبه) پیگیری های لازم در نشستی با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی انجام شد.
 
وی اضافه کرد: در این ارتباط مقرر شد، جابجایی افراد علاقه مند به سفرهای هوایی با همکاری شرکت های هواپیمایی ماهان و تفتان انجام شود.
 
پرواز تهران به شاهرود اواخر مرداد امسال و پس از سانحه هوایی تهران به طبس متوقف شده بود.
 
اتقیایی ادامه داد: فرودگاه شاهرود با توجه به امکانات و ظرفیتهای موجود قادر به پذیرای هواپیماهای با پهنه متوسط است.
 
قبل از این روزهای یکشنبه و سه شنبه دو پرواز از تهران به شاهرود و بالعکس برقرار بود که به گفته این مسئول با برقراری مجدد پرواز، از این پس سه پرواز در هفته با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان و بقیه پروازها در طول هفته با همکاری شرکت هواپییمایی تفتان انجام خواهد شد.
 
با توجه به فعالیت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شاهرود و شهرستانهای اطراف انتظار می رود، برقراری پرواز رفت و برگشت به تهران با استقبال مردم منطقه رو به رو شود.
 
استان سمنان دو فرودگاه دارد و فرودگاه شاهرود تنها فرودگاه عملیاتی این استان است.
 
فعالیت فرودگاه شاهرود از سال 1382 آغاز شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شاهرودی زاده 0 0

    جناب اتقیائی شرکت تفتان که با نظر سازمان هواپیمائی کشوری … و حومه Suspend شد ودیگر هیچ شرکت ماهان هم که هواپیمای مورد استفاده اش در فرودگاهی همانند شاهرود BAE بوده و خیلی سرش شلوغ است پیشنهاد می کنم تو اخبار استانی و بنر بزرگ جاده ای و بلندگوئی مراتب برقراری پرواز را یاد آوری نمائید بعد یک وقت می بینید هواپیما رو زمین است و مسافر ندارید بعد باید یک بلند گوی دستی ببندید رو مثلا ماشین ایمنی زمینی تو شهر راه بیافتد بگوید تهران فوری با سرویس ویژه مثلا کولر دار مثل ایران پیما(البته احتمالا اون زمانی که این تجربه تو شاهرود اتفاق افتاد با هواپیمای آنتونوف ۷۴ سپاه شما اونجا نبودید) تلاش های نمایندگان پر قدرت مجلس هم برای تداوم و پیوستگی این پرواز هاجواب نداد حالا تکرا ر این اشتباه الحمدلله فرصت زیاد و بودجه بیت المال بی نهایت و دل بی رحم … تمام مسافر ورودی و خروجی شما در اوج سفر به قول شما علاقه مندان سفر هوائی از فرودگاه شاهرود فکر می کنم تو سال ۸۲ و یا ۸۳ معادل ۶۴۰۰ نفر بوده آیا کسی هست این عدد و محاسبه را بگذارد تو الگوی اقتصادی بعد هزینه های انجام شده از آن سال تا حالا برای فرودگاه را هم بگذارند تو کفه دیگر ترازو بخدا ترازو کن فیکون می شود تعصب بی جا تا کجا هدر دادن بیت المال تا کجا یک خبر نگاری پیدا می شود ا ورود و خروج مسافرین همین پرواز ماهان(غیر از افتتاحیه که پر است از میهمانان.. مشتاق سفر) یا بشمارد ادعای من ثابت می شود یک هفته برای بررسی کافیست

  • sharroooood 0 0

    ببخشید اصلا فکر نمی کردم تو شاهرود هم خطوط قرمز باشه فکر کردم فقط اون بالا بالا اینطوری است جوانی کردم و خامی اصلا شتر دیدیی ندیدی!!!!!

  • 0 0

    ما استقبال میکنیم شما ثابت کنید دوست داشتی در خدمتتون هستیم