| کد خبر: 32836 |

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج درصورت استقبال مردم

تین نیوز |  استاندار کهگیلویه و بویراحمد برقرار شدن شش پرواز در فرودگاه یاسوج در طول هفته را موجب توسعه بخش حمل و نقل استان عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال مردم تعداد پروازها افزایش می یابد.
سید موسی خادمی در نشستی پیرامون پروازهای فرودگاه یاسوج افزود: پروازهای این فرودگاه از تهران به یاسوج و بالعکس به دلایل نرخ بلیط و مسافر و برخی مشکلات فرودگاه تعطیل شده بود که با پیگیریها و تلاشها برقرار شد.
وی بیان کرد: بی شک افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه به توسعه این استان کمک خواهد کرد. خادمی خواستار استفاده هر چه بیشتر مردم از پروازهای فرودگاه یاسوج شد و گفت: هواپیمایی که در این مسیر به کار گرفته شده، بر اساس نظر کارشناسان یکی از ایمن ترین هواپیماهای کشور است و مدلی به روز و جدید می باشد. وی بیان داشت: فرودگاه یاسوج هم طی ماههای اخیر به سیستم های جدید تجهیز شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. خادمی حمل و نقل هوایی را یکی از عوامل توسعه عنوان کرد و از همه دستگاههای اجرایی استان خواست پروازهای خود را از طریق این فرودگاه انجام دهند. سرپرست فرودگاه یاسوج هم در این نشست گفت: با تدبیر و پیگیری استاندار محترم پرازهای این استان از هفته ای دو پرواز به شش پرواز افزایش یافت.
علی محسنیان افزود: از هنگام راه اندازی این پروازها تاکنون، میزان مسافران در هر پرواز 20 درصد افزایش یافته است. وی بیان کرد: با پایان فصل زمستان و پایداری شرایط آب و هوا استقبال مسافران از این پروازها بیشتر خواهد شد.
محسنیان تصریح کرد: هواپیمای این پرواز atr 70  است که یکی از هواپیماهای امن و پرطرفدار در جهان است. وی بابیان اینکه چهار درصد از جمعیت کشور از هواپیما استفاده می کنند، اظهار داشت: مسافرت با هواپیما نباید تنها به نخبگان محدود شود بلکه باید مردم عادی نیز از هواپیما برای مسافرت استفاده کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نخبه هواپیما سوار 0 0

    جناب محسنیان کی این آمار را به شما داده که نخبگان از هواپیما استفاده می کنند مگر شما نخبه نیستید که ۲۰ میلیارد بودجه استان را برای توسعه فرودگاه برنامه ریزی کردید ضمنا این ATR۷۰ ها مربوط به زمان ناصرالدین شاه است حالا انشاالله مسافر جور شود، بلیط ارزان شود، زندان شهر جابجا شود، چاله همانند دهانه آتشفشان پر شود، کوه جابجا شود، زمین ها تملک شود و… ضمنا نخبگان جمع شوند شاید فرودگاه احیا شود تا اون موقع انشاالله حکم سرپرستی به مدیریت تغییر می یابد ضمنا من یک فامیل دارم می گفت من خیلی باوشم و جز نخبگان هستم حالا فهمیدم چرا چون چند بار با هواپیما رفته بود کیش جنس آورده بود برای فروش. قابل توجه بنیاد ملی نخبگان