| کد خبر: 32592 |

احداثپایانه جدید فرودگاه کرمان با طراحی روز دنیا

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از ایجاد پایانه جدید 18 هزار متری خطی فرودگاه کرمان با طراحی روز دنیا و تجهیزات نوین به جای بنای فعلی این پایانه خبر داد.
 
محمد نخعی گفت: هماهنگی های قانونی قبلی از جمله دریافت مجوز، انتشار آگهی مزایده و سایر موارد انجام شده است.
 
وی افزود: بنا به کارشناسی های به عمل آمده در مورد کیفیت فنی و اسکلت پایانه 15 هزار متری فرودگاه کرمان با توجه به تاثیر موثر و مستقیم عوامل جوی بر این سازه و کاهش کارایی و توان اسکلت، طرح جمع آوری این اسکلت فلزی به تایید گروه مشاوران، شرکت فرودگاه های کشور و استانداری کرمان رسید.
 
محمد نخعی گفت: در بازدیدها و جلسات متعدد با حضور صاحب نظران و مشاوران فنی شرکت فرودگاه های کشور، استان و بخش خصوصی پایانه جدید با مصالح و تجهیزات نوین و به روز پس از پایان عملیات جمع آوری بنای اسکلتی قدیمی در همان محل احداث می شود.
 
وی کمبود شدید فضای پایانه ای، درخواست های مکرر مردمی نبود، امکان پذیرش پروازهای همزمان، ازدحام مسافران و کمبود تجهیزات فرودگاهی را از عوامل سرعت بخشی به این عملیات خواند.
 
مدیر کل فرود گاههای استان  تصریح کرد: استاندار کرمان و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در جلسات متعدد بر احداث پایانه نوین خطی، پیشرفته و مجهز تاکید و برابر مصوبات مقرر شد تا این پایانه به روش BLT از سوی هواپیمایی ماهان به عنوان مشارکت بخش خصوصی برای شرکت فرودگاه های کشور احداث و تحویل شود.
 
وی گفت: در عملیات جمع آوری اسکلت قدیمی که هم اکنون آغاز شده، حجمی معادل دو هزار و 500 تن آهن مستعمل از این بنا در بازه زمانی سه ماه توسط بخش خصوصی و منتخب در مزایده جمع آوری و نیز بتن بستری بنا نیز از محل تخلیه می شود.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رنج کشیده 0 0

    این پاراگراف اخر مصاحبه مدیر کل کرمان مبنی بر جمع اوری ۲۵۰۰ تن اسکلت فلزی به عنوان آهن مستعمل دل هر آزاد مردی را می رنجاند. کسی از این آقایان پرسیده است شما که مدعی هستید حافظ بیت المال هستید چرا تو اون سال ها که می توانستید بجای علم کردن این آهن ها در جائی که لازم است ترمینال بسازید نساختید چرا آقای الف که متاسفانه مدعی متشرع بودن هم هست این بلا را سرسیستم آورد بار ها نوشتم که این آقا متاسفانه الگو و پدر معنوی برخی از مدیران فرودگاه ها بوده و این رویه در حال حاضر در خیلی از فرودگاه ها همانند شیراز و اصفهان و… در حال اجرا است کسی از این زعما پرسید ساختمان فعلی برج مراقبت و دو یال ان(که به نعبیر آقای الف همانند دوبال پرنده است و طراحان … آن را طراحی نمودند) برای باند غالب فرودگاه مانع پروازی محسوب می گردد؟ کسی از اینها پرسید با چه مجوزی و چگونه زمین های فرودگاه را به شرکت ماهان واگذار کردید؟ کسی از این بزرگواران پرسید الان که باز طرح را در قالب BLT می خواهید انجام دهید و به شرکت ماهان سپرده اید محاسبه کردید تا در پایان کار فاکتور دولا چند لا به شما نیاندازند. بابا یک خبر نگار برود کرمان یک عکس یادگاری با این سازه فلزی بگیرد برای آیندگان خوب است اگر اون سال نخل کاشته بودند امروز فرودگاه کرمان صادر کننده خرمای مرغوب بود. مردم بدانید این آقای الف در حال مذاکره برای سرمایه گذاری بر روی ترمینال های یک و دو فرودگاه مهرآباد با توجیه کار برای رضای خدا است مردم مطلع باشید ایشان هنوز یکی از منازل سازمانی فرودگاه های کشور را به عنوان منزل مسکونی در اختیار دارد مردم هوشیار باشد در فرودگاه ها چه می گذرد تین نیوز تو را به خون شهدا و بر اساس رسالت و وجدان کاری سانسور نکن. کسی هست تعداد بلیط های آخر هفته تهران به … فلان آقای الف را بررسی نماید؟