| کد خبر: 31882 |

تدابیر فرودگاه اردبیل برای حفظ پروازها

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه اردبیل اعلام کرد: درصدد هستیم برای پاسخگویی مناسب به مسافران تعداد پروازها را در ساعات مختلف روز افزایش دهیم که این امر با همکاری شرکت‌های هواپیمایی تحقق می‌یابد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل  با اشاره به اینکه مذاکراتی راجع به برقراری پرواز در ساعات مختلف شب با شرکت‌های هواپیمایی شده است، گفت: فرودگاه اردبیل در حال حاضر شاهد نشست و برخاست هواپیمای ایران ایر در این فرودگاه است اما هنوز پاسخی از سوی شرکت‌ها مبنی بر برقراری پرواز در این فرودگاه دریافت نشده است.

وی در ادامه افزود: شرکت‌ هواپیمایی آسمان هم تا هفته گذشته در این فرودگاه پرواز داشته‌ که به‌دلیل مشکلات عملیاتی این شرکت٬ تا اطلاع ثانوی پروازهای خود را کنسل کرده که امیدواریم با رفع موانع پروازها از سر گرفته شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اعلام اینکه در حال حاضر این فرودگاه در هفته 30 پرواز رفت و برگشت را پوشش می‌دهد، تصریح کرد: فرودگاه اردبیل در حال حاضر به آی‌ال‌اس CAT1 مجهز است و اکنون نیز  در حال تکمیل نصب تجهیزات آی‌ال‌اس جدید برای ارتقا به CAT2 هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 70 درصد کار صورت گرفته و تنها 30 درصد باقی مانده که در صورت تکمیل به‌موقع٬ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی بیان داشت: وجود مه و شرایط آب‌وهوایی خاص در فصل سرما باعث شده که برخی پروازها با تاخیر یا کنسلی مواجه شوند اما ما درصدد هستیم با نهایی کردن مذاکرات، تعداد پروازها را افزایش دهیم چراکه بسیاری از متقاضیان اساتید و دانشجویانی هستند که از مناطق مختلف کشور به این استان می‌آیند که به همین منظور باید تمهیدات جدیدی اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: قشم‌ایر نیز که تا هفته گذشته به نشست و برخاست می‌پرداخت، ایران‌ایر را جایگزین خود در این فرودگاه نموده است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • معلم ریاضی 0 0

    چه می کند این مهیا کننده بستر جناب هاشمی ماچندتا ILS۲ تو کشور داریم و چند هواپیما که سیستم استفاده کننده از آن را داشته باشند داریم هواپیما های مجهز مثلا ایران ایر و ماهان هم که برای مسیر های دور است و نه اردبیل - استانبول ضمنا ۳۰ درصد تو دوران زعامت این مدیران یعنی سالیان دراز مگر یادتان رفته که تو یاسوج هم از اول تا آخر ۲۰ درصد مانده بود و یک دفعه ماشین حساب را Re _ set کردیم مدیر بعدی دوباره با دست حساب کرد شد ۱۲۰ درصد

  • افندی زاده 0 0

    آقا معلم خب مسیر اردبیل - استانبول هم جزء مسیرهای دوره دیگه. آقای هاشمی امیدوار باشیم به اینکه فروردین ۹۴ از اردبیل به استانبول پرواز کنیم؟ یا آقا معلم راست میگه.