| کد خبر: 31303 |

فعالان اقتصادی همزمان با توسعه فرودگاه خرم‌آباد برنامه‌ریزی کنند

تین نیوز |  مدیر فرودگاه خرم‌آباد با اشاره به اجرای طرح بزرگ توسعه فرودگاه خرم‌آباد خواستار ایجاد دفاتر خدمات مسافرت هوایی در شهرهایی چون الیگودرز، کوهدشت، الشتر، نورآباد و پلدختر شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه خرم‌آباد؛ پرواز خرم‌آباد- عسلویه روز گذشته با حضور جمعی از مقامات استان لرستان به‌طور رسمی راه‌اندازی شد.

در مراسم افتتاح نخستین پرواز خرم‌آباد- عسلویه، علی کورانی‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، در سخنانی حمل و نقل هوایی را یکی از راه‌های توسعه برشمرد و از مدیران استان خواست فرودگاه را در برقراری و استمرار پروازهای فرودگاه خرم‌آباد یاری نمایند.

وی به ظرفیت‌های عظیم مجتمع عسلویه به‌عنوان بزرگترین مركز اقتصادی، صنعتی و اشتغال در كشور اشاره كرد و گفت: اكنون با برقرای این پرواز لرستان به این مركز متصل شده است و مدیران و فعالان اقتصادی با بررسی و شناخت پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان و نیازسنجی این مركز می‌توانند در توسعه استان كمك نمایند.

کورانی گفت: فعالان اقتصادی صرفا به بازاریابی اكتفا نكنند و با شناخت صحیح از پتانسیل‌های استان بازارسازی كنند.

در ادامه نیز اسفندیار کیانی مدیر فرودگاه خرم‌آباد با اشاره به آمار رشد بار و مسافر در 8 ماه اول امسال و جابجایی بیش از 60 هزار مسافر در این مدت و رشد مناسب 125 درصدی، فرودگاه خرم‌آباد را از هر جهت رو به رشد دانست و از تلاش‌های بازوند استاندار لرستان در جهت توسعه و افزایش پروازهای این فرودگاه قدردانی کرد.

کیانی در بخش دیگری از سخنانش، برقراری پرواز عسلویه سومین مقصد پروازی بعد از تهران و مشهد مقدس را به فال نیك گرفت و با توجه به اجرای طرح بزرگ توسعه فرودگاه خرم‌آباد خواستار ایجاد دفاتر خدمات مسافرت هوایی در شهرهایی چون الیگودرز، کوهدشت، الشتر، نورآباد و پلدختر شد.

وی از مسئولان و فعالان اقتصادی خواست همزمان با توسعه فرودگاه برنامه‌ریزی کنند تا از این ظرفیت مدرن و بزرگ در راستای توسعه استان بهره ببرند. 

خلبان محمدی نماینده شركت هواپیمایی تابان نیز با اشاره به پیگیری‌های استاندار لرستان برای برقراری این پرواز، شركت هواپیمایی تابان را مقید به ایجاد تسهیلات برای هموطنان دانست و گفت: در صورت وجود پتانسیل و استقبال این پرواز تداوم خواهد داشت.

گفتنی است؛ دفتر خدمات مسافرتی افلاک پرواز خرم‌آباد-عسلویه را چارتر کرده‌است.
یادآور می‌شود؛ شرکت هواپیمایی تابان روزهای سه‌شنبه این پرواز را با هواپیمای MD در ساعت ۹:۱۵ از فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خرم دل 0 0

    جناب کیانی ایجاد دفاتر مسافرت هوائی نوعی ایجاد اشتغال است اما اول بایستی بر تداوم پرواز ها و برنامه ای نمودن آن ها اقدام تا مردم و مسافران بتوانند حداقل برای یک فصل برنامه ریزی سفر نمایند بعد هم شما که ساخت و ساز و توسعه دارید و ممکن است مجبوور شوید برای مقطعی حتی کوتاه فرودگاه را تعطیل نمائید صبر می کردید این پرواز ها بعد احیا شود ضمنا از کاپیتان عبدالله پور مدیر عامل تابان که با حسن ناسیونالیستی لری و عرق لرستانی استاندار محترم جناب بازوند که دست در دست هم داده اند به مهر و پرواز تابان برقرار شد متشکریم فقط انشا الله همیشه رفیق باشید تا این پرواز ها تداوم یابد یک وقت نگوئید مسافر نداریم پرواز کنسل ضمنا ساعت رسیدن هواپیما از تهران به خرم آباد قبل از خروس خوان است بابا رعایت مردم را بکنید سفر با اعمال شاقه!!

  • کارمند آژانس هواپیمایی 0 0

    اجرای طرح بزرگ توسعه فرودگاه خرم‌آباد پیشکش! مسئولان اگر همت دارند کاری کنند که پروازهای تهران خرم آباد و برعکس هاپیمایی ماهان یکی در میون کنسل نشه.