| کد خبر: 30000 |

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در کیش

تین نیوز | هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنایع هوایی و هوانوردی ایران دقایقی پیش با حضور معاون علمی فناوری رییس جمهور و باهدف ارائه توانمندی های صنایع هوایی داخلی و خدمات هوایی کشور روز سه شنبه در مرکز همایش هایی بین المللی کیش آغاز به کار کرد.
 
آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سورنا ستاری معاون علمی فناوری رییس جمهوری،علیرضا جهانگیریان رییس سازمان هواپیمایی کشوری، منوچهر منطقی دبیرستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری، اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش، فرهاد پرورش مدیر عامل شرکت هواپیمایی (هما)،محمد علی ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، روسای شرکت های هواپیمایی، جمعی از فعالان عرصه صنایع هوایی برگزار شد.
 
در این نشست 20 نفر از وابستگان نظامی سفارت خانه های کشورهای خارجی مختلف در تهران حضور دارند.
 
ارائه توانمندی های صنایع هوایی داخلی و خدمات هوایی کشور در حوزه های مسافر و بار، توجه بیشتر به فرودگاه های کشور در ابعاد گسترش، نوسازی، به روز سازی و اقتصادی کردن آنها و توجه به زیر ساخت ها و قوانین، طراحی برنامه هایی به منظور متقاعد کردن جهان از مزایای پروازهای عبوری از آسمان ایران و تبدیل به هاب منطقه، جذب شرکت های معتبر خارجی از سایر نقاط جهان از اهداف برپایی این نمایشگاه است.
 
استفاده متقابل از توانمندی های ایران و دیگر کشورها در حوزه هوانوردی، تبدیل جزیره کیش به یکی از مراکز هوایی و هوانوردی کشور، جهت گیری به منظور مردمی کردن هوانوردی عمومی و حمایت از رسانه های هوایی کشور را می توان از از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
 
در این نمایشگاه واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط را در معرض مخاطبان قرار خواهند داد.
 
این رویداد در دو بخش نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزارمی شود که در بخش نمایشگاهی توانمندی های صنایع هوایی کشور ، شرکت های دانش بنیان و سازندگان و طراحان قطعات هوایی به نمایش در خواهد آمد و در بخش نمایش هوایی یا  airshow  علاقمندان شاهد پرواز پرنده های مختلف خواهند بود.
 
بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی از کشورهای امارات ، چین ، روسیه ، آلمان، ایتالیا ،سوئد، فرانسه، اوکراین و جمهوری چک آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت هوایی را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.
 
در بخش داخلی شرکت های سازمان صنایع هوایی، شرکت فرودگاه های کشور ، کیش ایر ، هواپیمایی کشوری ، تابان ، ساها، صنایع هلی کوپتر سازی ، سازمان جغرافیایی ، صا ایران ، پاسکو ، فارس کو ،اویکو ، نوید تک حضور دارند و برخی شرکت های هوایی نیز به ارائه نشریات و مجلات تخصصی ، ماکت ها و مدل ها در این حوزه می پردازند.
 
نمایش هواپیماهای اکروباتیک و هواپیماهای سبک و فوق سبک که از ساعت 30/14 دقیقه در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش برگزار می شود از جمله جذابیت های هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی است.
 
پس از سخنرانی مسوولان حاضر در این نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران به صورت رسمی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح می شود.
 
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری سازمان صنایع هوایی از امروز تا 30 آبان برگزارمی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.