| کد خبر: 27971 |

سرویس‌دهی مطلوب فرودگاه امام(ره)، رضایت حاجیان را کسب کرد

تین نیوز | با در نظر گرفتن فضای لازم برای استقبال از حجاج و همچنین فراهم شدن  فضای لازم در رفت و آمد حاجیان و یا همراهان آن‌ها، عملیات حج فرودگاه امام خمینی(ره) كاملا مثبت ارزیابی شده است.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ محمدعلی ایلخانی با بیان این مطلب که روند عملیات اعزام و پذیرش زائران به خانه خدا برای اولین بار در  فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) مثبت ارزیابی شده است، گفت: با پیگیری‌ و هماهنگی ارگان‌های ذیربط در عملیات حج، خوشبختانه عملیات امسال مورد رضایت حجاج، مستقبلین قرار گرفت و طبق ارزیابی‌های انجام شده این عملیات به شكلی كاملا مثبت بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به توانایی فرودگاه امام و استقبال سازمان حج و زیارت پروازهای حج از سال آینده نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

ایلخانی با اشاره به اینکه با وجود برنامه ریزی‌های انجام شده، طرح تحویل بار حجاج در درب منازل آن‌ها اجرایی نشد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان حج و زیارت و پست جمهوری اسلامی برای اجرای این طرح انجام و مقدمات لازم برای این مساله نیز طی شده بود اما مسئولان سازمان حج و زیارت تصمیم گرفتند بار حجاج در فرودگاه به آن‌ها تحویل شود.

 وی اضافه کرد: این تغییر برنامه خللی در فرآیند حج امسال به وجود نیاورد بطوریکه حاجیان با كمترین صرف وقت در فرودگاه بارهای خود را تحویل گرفتند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینكه امكانات و خدمات لازم در فرودگاه امام جهت اعزام و پذیرش زائران و حجاج ارائه شد، گفت: با در نظر گرفتن فضای لازم برای مستقبلین از حاجیان و البته آماده كردن فضای اطراف فرودگاه هیچ مشكلی در زمینه رفت و آمد حاجیان و یا همراهان آن‌ها به وجود نیامد و كلیات عملیات حج كاملا مثبت بوده است.

وی در ادامه به کاهش زمان تاخیر در پروازهای حج اشاره كرد و گفت: پروازها طبق برنامه با تاخیرهای كمتر از چند دقیقه انجام شد.

گفتنی است؛ امسال برای نخستین بار فرودگاه امام به عنوان فرودگاه اصلی عملیات حج ایفای نقش كرد و حاجیان شش استان از كشور را به سرزمین وحی فرستاد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.