| کد خبر: 259154 |

◄ منافع نرخ تکلیفی پروازهای اربعین به جیب چه کسانی می رود؟

تجربه نشان داده است تعیین نرخ برای پروازهای اربعین کار درستی نیست.

تین نیوز

یک کارشناس بازرگانی معتقد است تجربه سال های قبل نشان داده که نرخ تکلیفی برای پروازهای اربعین کار درستی نیست و سود اصلی این کار نصیب دلال ها می شود و نه عاشقان زیارت و مردم عادی.

به گزارش تین نیوز، سعید نصیری کارشناس بازرگانی حوزه هوانوردی گفت: تعیین نرخ پروازهای اربعین موجب می شود، بلیت هواپیما در روزهای پرتقاضا راه خود را به بازار سیاه پیدا کرده و سود هنگفت به جیب دلال‌ها برود و یا  ظرفیت به کسانی  اختصاص داده  شود که دارای قدرت و ارتباطات اداری هستند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: زائران اربعین و عشاق واقعی زیارت اکثرا نه دارای تمکن مالی هستند که در روزهای پر تقاضا، بلیت را از بازار سیاه تهیه کنند و نه دارای ارتباط و پارتی در دستگاه های ذیربط هستند که بلیت با نرخ مصوب تهیه کنند بنابراین یا زمینی سفر کرده و یا روزهای کم تقاضا را برای سفر انتخاب می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر نرخ بلیت هواپیما آزاد باشد هر کس در هر مقام و ارتباط که باشد برای سفر در روزهای پر تقاضا، از جیب خود هزینه را پرداخت می کند.

وی افزود: ضمن این که لازم نیست افراد زیارت خود را با رجوع به دلال‌ ها آغاز کنند و شرکت های هواپیمایی هم از نرخ بالاتر منتفع خواهند شد.

نصیری گفت: منافع نرخ تکلیفی،  برای صاحبان ارتباط و دلال‌ ها خواهد بود و بس و این وسط ایرلاین ها می مانند و هزینه های روزافزون.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.