| کد خبر: 235178 |

◄ ایرباس «آتا» به ناوگان فعال این شرکت هواپیمایی بازگشت

یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ پس از نزدیک به سه سال زمین‌گیر شدن، مراحل بازسازی و پرواز آزمایشی را با موفقیت طی کرد و به ناوگان فعال این شرکت بازگشت.

تین نیوز

مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی آتا گفت: یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ پس از نزدیک به سه سال زمین‌گیر شدن، مراحل بازسازی و پرواز آزمایشی را با موفقیت طی کرد و به ناوگان فعال این شرکت بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی فتحی افزود: این هواپیما در سایه  زحمت و تلاش شبانه‌روزی مهندسان تعمیر، نگهداری و صلاحیت پروازی این شرکت و همچنین با مشارکت اداره مهندسی تعمیرات شرکت هواپیمایی آسمان، پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.

وی با بیان اینکه توسعه و بهسازی ناوگان و افزایش ظرفیت پروازی جزو سیاست‌های شرکت هواپیمایی آتا در شرایط فعلی است، اظهار داشت: هواپیمای ایرباس آتا با شماره ثبت EP-TAC بعد از انجام چک‌های سنگین و تخصصی در آشیانه شرکت هواپیمایی آسمان به ناوگان فعال این شرکت ملحق شد.

فتحی همچنین یاد و خاطره مرحوم «وحید امیری‌نژاد»، از پرسنل سابق واحد تعمیر و نگهداری هواپیمایی آتا که در طول سالیان گذشته زحمت‌های زیادی برای بازگشت این هواپیما به ناوگان متحمل شده بود را گرامی داشت.

 شرکت هواپیمایی آتا در سال ۱۳۸۷ تاسیس و فعالیت رسمی و پروازی خود را مصادف با جشن‌های ایام‌الله دهه فجر سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

این شرکت هواپیمایی پیش از این نیز ۲ فروند هواپیمای خود را بازسازی و احیا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.