| کد خبر: 233800 |

◄ بازگشت حالت عادی پرواز‌های مهرآباد با پایان مراسم تنفیذ

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد که به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تعطیل شده بود، همزمان با پایان مراسم تنفیذ از سرگرفته شد.

تین نیوز

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد که به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تعطیل شده بود، همزمان با پایان مراسم تنفیذ از سرگرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ با توجه به اتمام مراسم تنفیذ رئیس جمهور هم اکنون تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های تهران آغاز شد.

براساس این گزارش بر اساس نوتامی که سازمان هواپیمایی کشوری دیروز به همه شرکت‌های هواپیمایی و همچنین فرودگاه‌های تهران و البرز به جز فرودگاه امام خمینی (ره) صادر کرده بود، تمامی پرواز‌های این فرودگاه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری در حسینیه امام خمینی (ره) متوقف شده بود.

این توقف با نشست پرواز شیراز-تهران در فرودگاه مهرآباد آغاز شد و همچنین پرواز‌های خروجی مهرآباد نیز با برخاستن پرواز تهران- مشهد در ساعت ۹:۵۵ به عنوان آخرین پرواز خروجی متوقف و ساعت ۱۲ مجدداً از سر گرفته می‌شود.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: امروز از ساعت ۱۰-۱۲ به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و به جهت اجرای محدودیت‌های اعلام شده، تمامی فرودگاه‌های استان تهران و البرز به جز فرودگاه حضرت امام (ره)، بسته اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: این دستورالعمل برای کلیه شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌های مربوطه ارسال شده است.

همچنین ابراهیم مرادی، مدیر کل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: به مناسبت برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب، فرودگاه‌های داخل پایانه هوایی تهران به جز فرودگاه امام خمینی (ره) امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بسته خواهند بود.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از بسته بودن این فرودگاه و دیگر فرودگاه‌های تهران و البرز در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس نوتام سری آلفای صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌های داخل پایانه هوایی تهران از جمله مهرآباد، از ساعت ١۶:٣٠ تا ١٩ پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه، همزمان با انجام مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسته خواهند بود.

مرادی افزود: در خارج از ساعات یاد شده محدودیتی برای پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد وجود ندارد و جریان عادی پرواز‌های این فرودگاه برقرار خواهد بود.

وی  یادآور شد: مهرآباد در مراسم تحلیف، میزبان مقامات و مسئولان تراز اول چندین کشور از مناطق مختلف جهان خواهد بود که فهرست کشور‌ها و اسامی مهمانان عالی رتبه مدعو از سوی مبادی ذی‌ربط منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش طبق بررسی‌های صورت گرفته در دو ساعت گذشته تمامی پرواز‌های فرودگاه مهرآباد و البرز از جمله فرودگاه پیام به دلیل تنفیذ متوقف شده بودند که در حال حاضر با به اتمام این مراسم پرواز‌ها به حالت عادی بازگشته است، گفتنی است، روز پنج‌شنبه هم به مدت دو ساعت تمامی پرواز‌ها متوقف خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.