| کد خبر: 22506 |

درصدد توسعه ترمینال فعلی بیرجند هستیم

تین نیوز |  سلامی از پیشنهاد کارشناسان اداره بهسازی فرودگاه بیرجند برای توسعه ترمینال فعلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از  شرکت فرودگاه‌های کشور هادی سلامی مدیر فرودگاه خراسان جنوبی  درباره ساخت ترمینال حجاج برای فرودگاه بیرجند، گفت: در طرح جامع فرودگاه بیرجند برای ساخت ترمینال حج مکان و جانمایی‌هایی صورت گرفته است اما هنوز مطالعاتی برای آن نشده است.

وی ادامه داد: ما درصدد هستیم ترمینال فعلی فرودگاه را توسعه داده و عملیات اعزام حجاج در سالن فعلی انجام شود.

سلامی عنوان کرد: در حال حاضر کارشناسان اداره‌ بهسازی فرودگاه بیرجند مطالعات اولیه به‌منظور گسترش و توسعه ترمینال فعلی را انجام داده‌اند به‌طوری‌که به اعتقاد آنان توسعه ترمینال در اسرع وقت صورت می‌گیرد اما ساخت ترمینال جدید برای حجاج زمان‌بر است.

مدیر فرودگاه بیرجند اظهار داشت: در صورت توافق برای توسعه ترمینال، 3 تا 4 هزار مترمربع به متراژ ترمینال اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه طرح توسعه ترمینال، عملیات انتقال زائران حج تمتع نیز از طریق آن امکان‌پذیر است و مشکلات موجود رفع خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بیرجندی 0 0

    سلام این هم مدیر جدید در بیرجند منصوب شد باز رفت سراغ ساخت و ساز(قابل توجه تین نیوز جان دیگه مصاحبه نکنید همین طرح ها را برای همه مدیران جویای نام در سایت بکذارید) اول گسترش ترمینال بعد ترمینال زیارتی بعد پاویون و… این اپیدمی است و در صورتی که این کار ها انجام نشود مدیر مدیر خوبی نیست البته این الگو برداری از یکی از مدیران عامل سابق شرکت است که مشهور به استا معمار بود و این رویه کاملا COPY و نهایتا PAIST است جناب سلامی مگر ما چند پرواز روزانه از بیرجند داریم چند زائر حج تمتع دارید اگر بودجه ای است جای دیگری خرج کنید بخدا مردم بیرجند خیلی مظلومند و چه اسراف هائی را باید تحمل کنند. اگر پول دارید با حمایت استان یک ایرلاین بزنید و چند هواپیمای کوچک بیاورید و مشکل مردم را حل کنید ترمینال زیارتی راه حل نیست بابا تو برنده تو زورو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!