| کد خبر: 217718 |

یک شرکت هواپیمایی در صف شاکیان باشگاه

باشــگاه پرســپولیس غیر از بدهی‌های جاری خود، بدهی بزرگ دیگری هم دارد که مربوط به تهیه بلیــت پرواز، هتل و ویــزا می‌شود.

تین نیوز

باشــگاه پرســپولیس غیر از بدهی‌های جاری خود، بدهی بزرگ دیگری هم دارد که مربوط به تهیه بلیــت پرواز، هتل و ویــزا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، قضیــه از ایــن قرار اســت که باشــگاه پرســپولیس زمان مدیریت محمدحســن انصاری‌فرد، با یک شــرکت هواپیمایی قرارداد بست و این شــرکت مکلف شد کارهای مربوط به سفرهای آسیایی پرسپولیس به قطر و امارات را انجام بدهد.

حالا غیر از اینکه باشــگاه پرســپولیس مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این شــرکت بابت هزینه بلیت، ویزا و اسکان بدهکار شده، یک بدهی عجیب دیگر هم به وجود آمده است؛ مسئولان این شــرکت هواپیمایی مبلغ شش هزار و ۴۰۰ دلار را بــرای ودیعه هتل طی دو قسط در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار می‌دهند، اما این مبلغ هنوز به این شرکت برگردانده نشده است. در زمان انصاری‌فرد، مدیران باشگاه نامه‌نگاری کردند تا شاید مطالبات خود را پس بگیرند، اما هیچ جوابی به نامه‌شان داده نشد.

بعــد از دوران انصاری‌فرد هم نامه‌ها ادامه یافت ولی مهدی رسول‌پناه هم پاسخی به این درخواست‌ها نداده است. حالا شرکت یادشده قصد دارد از باشگاه پرسپولیس شکایتی تنظیم کرده و از طریق مراجع حقوقی، به حق خود برسد. از آنجا که بدهی به این شرکت، بر مبنای دلار تعیین شده، کار باشگاه پرسپولیس در بازگرداندن این رقم بسیار سخت است زیرا از یک سو، درآمد دلاری ندارند و در سمت دیگر، پولی در بساط نیست که تسویه حساب فوری صورت بگیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.