| کد خبر: 214918 |

بهبود وضعیت سفرهای هوایی با افزایش تقاضا در آسیا

وضعیت سفرهای هوایی به لطف از سرگیری پروازهای داخلی بعد از کاهش محدودیت‌های کرونایی، به آرامی در سطح جهانی در حال پیشرفت است، به طوری که کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه نیمی از ۲۰ بازار برتر را به خود اختصاص داده اند.

تین نیوز

 وضعیت سفرهای هوایی به لطف از سرگیری پروازهای داخلی بعد از کاهش محدودیت‌های کرونایی، به آرامی در سطح جهانی در حال پیشرفت است، به طوری که کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه نیمی از ۲۰ بازار برتر را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بیزینس تایمز، وبسایت سیریم که اطلاعات سفر را تحلیل می‌کند، در گزارشی اعلام کرد که وضعیت سفرهای هوایی به لطف از سرگیری پروازهای داخلی، به آرامی در سطح جهانی در حال پیشرفت است، به طوری که کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه نیمی از 20 بازار برتر را به خود اختصاص داده اند.

سیریم در گزارش خود که روز جمعه منتشر شد، نوشت: ویتنام، اندونزی و کره جنوبی تنها کشورهای جهان هستند که در ماه ژوئیه در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، افزایش سفرهای هوایی داخلی را ثبت کرده اند، در حالی که چین و آمریکا از لحاظ تعداد پروازهای انجام شده در صدر لیست قرار دارند.

براساس این گزارش، تعداد پروازهای داخلی برنامه ریزی شده در ایالات متحده 413538 برای این ماه بود، که 46 درصد نسبت به سال قبل کاهش نشان می‌دهد. در چین نیز 378434 پرواز صورت گرفته هرچند که ظرفیت در این کشور بالاتر از این رقم است.

آلیستر ریورز، مدیر توسعه بازار سیریم گفت: این آمار یک بازار شکننده اما با رشد محتاطانه را نشان می‌دهد در حالی که صنعت سفرهوایی تلاش می‌کند تا از بدترین سقوط تاریخ خود بهبود یابد.

هند، که دارای سومین بازار بزرگ داخلی پس از ایالات متحده و چین است، با کاهش فقط 4 درصدی تعداد پروازهای داخلی برنامه ریزی شده نسبت به ژوئیه 2019، علائم بهبودی این بازار را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارش سیریم، هواپیماها برای تأمین تقاضای روزافزون برای سفرهای هوایی از آشیانه‌ها خارج می‌شوند و گفته می‌شود 59 درصد ناوگان جهانی مجدداً به کار گرفته شده اند.

در اوج بحران ویروس کرونا، تقریبا دو سوم از 26300 هواپیمای مسافربری جهان در آشیانه بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.