| کد خبر: 2132 |

تاخیر ۱۴ ساعته پرواز در کیش مسافران را گرفتار کرد

تین نیوز | بدنبال نقص فنی هواپیمای شرکت ایران ایرتور، پرواز کیش به اهواز را 14 ساعت به تاخیر انداخت ومسافران این پروازرا کلافه کرد.

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روزسه شنبه از مبدا کیش به مقصد اهواز انجام شود بدلیل نقص فنی این پرواز در موعد مقرر انجام نگرفت.
 
یکی از مسافران پرواز هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه کیش گفت: از ساعت 9 صبح برای سفربا این پرواز وارد فرودگاه شده ولی پس از دقایقی اعلام شد پرواز هشت ساعت تاخیر دارد.
 
خانم ˈنیره سعادتیˈ افزود: اعلام تاخیر 8هشت ساعته موجب شد تا تعدادی از مسافران به هتل بازگشته و برخی نیز ترجیح دادند به مرکز شهر بروند ضمن اینکه برخی نیز در فرودگاه ماندند.
 
به گفته وی، متاسفانه پس از هشت ساعت نیز بار دیگر اعلام شد این پرواز چهار ساعت دیگر تاخیر دارد و در نهایت باز هم دو ساعت دیگر بر این تاخیرها افزوده شد.
 
سعادتی با بیان اینکه دراین مدت هیچیک ازمسوولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور پاسخگوی مسافران نبوده وموجب افزایش سردرگمی مردم شده بودند، گفت: ای کاش مسوولان این شرکت ذره ای به فکر رفع مشکلات مردم باشند و جواب سربالا به آنها ندهند.
 
وی تاکید کرد: پس از اینکه جواب قانع کننده ای برای این تاخیرها به مسافران داده نشد تصمیم گرفتیم مقابل دفتر این شرکت در فرودگاه کیش تجمع کنیم که این اقدام نیز موثر واقع نشد.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت فرودگاه کیش خیلی تلاش کرد رضایت مسافران را جلب کند، افزود: وی ضمن تکریم ازمسافران وشنیدن اعتراضات، در حد توان برای افزایش رضایتمندی مسافران این پرواز تلاش کرد.
 
سعادتی با انتقاد از عملکرد نامناسب مسوولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه کیش اظهار کرد: چه کسی باید پاسخگوی هدر رفت وقت ارزشمند مسافران باشد.
 
مدیرکل فرودگاه کیش دراین خصوص گفت: پس از اطلاع از تاخیر زیاد این پرواز، تلاش کردیم تسهیلاتی را برای مسافران فراهم کنیم.
 
ˈمحمدباقر قاسم زادهˈ به خبرنگار ایرنا گفت: تعدادی از مسافران به هتل بازگشتند و برخی نیز به مرکز شهر رفتند ضمن اینکه پرداخت هزینه های آنها را تقبل کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه شام وناهار میان مسافران توزیع شد، خاطر نشان کرد: همه تلاش ما بر این بود تا رضایت مندی مسافران را جلب کنیم.
 
قاسم زاده گفت: نقص فنی هواپیما در فرودگاه تهران بوده و مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، که این نقص بر روی همه پروازهای این هواپیما در روز سه شنبه به دنبال آن تاثیر گذاشته است.
 
به گفته وی، چون این شرکت تنها همین یک پرواز را در فرودگاه کیش داشت امکان جایگزین کردن هواپیمایی دیگری برای انتقال مسافران نبود.
 
قاسم زاده اضافه کرد: هم اکنون این پرواز در حال نزدیک شدن به فرودگاه کیش است و حداکثر تا یک ساعت دیگر ( یک بامداد) نیز از مبدا کیش به مقصد اهواز نیز پرواز خود را انجام خواهد داد.
 
پرواز کیش - اهواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز انجام شود که بدلیل نقص فنی هواپیما در فرودگاه تهران هنوز (ساعت 24 سه شنبه) انجام نشده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اهوازی 0 0

    به کربلایی که رفتم من تو اون پرواز بودم با خانمم و بچم هیچ پذیرایی که نشد حتی یک قران خسارت ندادند …