| کد خبر: 21199 |

افزایش پرواز نیاز اصلی فرودگاه شهرکرد

تین نیوز |  جعفرنیا اعلام کرد: بیشترین نیاز ما در فرودگاه شهرکرد افزایش پروازها است و در این میان سرمایه‌گذاری حرف اول را خواهد زد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور سیدعلی جعفرنیا مدیر فرودگاه شهرکرد درباره وضعیت سرمایه‌گذاری در فرودگاه شهرکرد گفت: با توجه به اینکه اکثر فرودگاه‌های کشور نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی برای توسعه فعالیت‌های خود هستند، فرودگاه شهرکرد نیز در همین راستا مذاکراتی را با برخی از سرمایه‌گذاران داشته که هنوز به نتایج نهایی نرسیده است.

وی با اشاره به وضعیت پروازها در این فرودگاه گفت: در حال حاضر نیاز فرودگاه شهرکرد افزایش پروازها است و ما در این زمینه درصدد هستیم تعداد پرواز‌ها به مقصد تهران و سایر مسیرها را با مذاکراتی که با شرکت‌های هواپیمایی خواهیم داشت، افزایش دهیم.

جعفرنیا در ادامه به پروژه ساختمان ایمنی‌زمینی فرودگاه اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون کارهای مربوط به بودجه این پروژه انجام شده است و قرار شده که برای تامین منابع مالی آن مناقصه‌یی به زودی برگزار شود.
مدیر فرودگاه شهرکرد اعلام کرد: مناقصه فوق برای فاز یک این پروژه است. 

وی اضافه کرد: این ساختمان در متراژی بالغ بر 1100 مترمربع احداث خواهد شد و برآورد اعتباری برای آن 10 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سامانی بنی 0 0

    بابا آقای مهندس جعفر نیا چشم بسته گل گفتی شما یک روز با رسانه های بیگانه مصاحبه می کنید که فرودگاه شهرکرد تعطیل است و یک روز می گوئید منتظر افزایش پرواز ه اهستید. توجیه اقتصادی یعنی این این فرودگاه حدود ۶۰ نفر پرسنل دارد و هزینه الا ماشا الله بعد پرواز ندارد مگر نه اینکه استاندار محترم استان تمام قد از فرودگاه حمایت می کند پس طرح شما چیست بازار هدف هم که دارید تعداد زیادی از مردم منطقه در کویت شاغلند و عمدتا پرواز ها پر بود. با تدبیر؟؟؟؟؟؟ شما پرواز های آموزشی هم که تعطیل شد حداقل بیائید با هواپیمای کوچک همچون BEA مسافر برای اصفهان ببرید تا از آنجا برای مسیر های دیگر پرواز نمایند. مشکل مدیریت است تا زمانی که بیت المال صرف شود و شما دغدغه ای برای تامین هزینه هایی فرودگاه نداشته باشید می شود این؟ به نظرم اگر فرودگاه را به بخش خصوصی واگذار کنید مفید تر است البته شما همین تجربه و شکست را در مدیریت فرودگاه سبزوار هم داشته اید پس توقع دیگری نیست