| کد خبر: 208972 |

اصلاح ساعات پروازی در فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از اصلاح ساعات پروازی در این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از اصلاح ساعات پروازی در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی کاملی اظهار کرد: فرودگاه‌ها به‌عنوان موتور توسعه هر منطقه‌ای شناخته می‌شوند و فرودگاه خرم‌آباد هم با برخورداری از زیرساخت‌ها، باند، سطوح پروازی، ترمینال، ساختمان‌های جانبی، ماشین‌آلات امکانات و تجهیزات کمک ناوبری استاندارد می‌تواند در شکوفایی رشد و توسعه استان نقش بسزایی ایفا کند.

وی بیان کرد: در همان ابتدای حضور در فرودگاه خرم‌آباد، جلسات متعددی با مقامات ارشد استانی و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار و راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت فرودگاه برای محرومیت‌زدایی و توسعه استان را ارائه کردیم.

کاملی اضافه کرد: پس از انتخابات مجلس یازدهم نیز در دیدار با منتخبان مردم خرم‌آباد در مجلس یازدهم، ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در راه توسعه فرودگاه، خواستار پیگیری برای افزایش پروازهای فعلی و برقراری مسیرهای جدید پروازی شدند.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد یادآور شد: خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار پروازهای مشهد مقدس بعد از یک وقفه دو ساله، مجدداً در بهمن ۹۸ برقرار شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ فرودگاه خرم‌آباد، تصریح کرد: برای تکمیل طرح ناتمام توسعه فرودگاه که از سال ۹۲ شروع شده، ابتدا پیشنهاداتی برای شروع به کار به پیمانکار پروژه و انجام تعهدات باقی‌مانده داده شد و این پیشنهادات در سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان و در جلسه‌ای مشترک با حضور استاندار و پیمانکار طرح توافقاتی حاصل شد که با پایان بحران کرونا اجرایی خواهد شد.

کاملی افزود: برای رفاه حال مسافران و افزایش بهره‌وری در ماموریت کارکنان ادارت و دوایر دولتی، اصلاح ساعات پروازی در دستور کار قرار گرفته و با مذاکراتی که با ایرلاین‌ها انجام شده، قول همکاری برای انتقال ساعات پروازی به اوایل صبح و اواخر روز داده شده و برای به سرانجام رسیدن این موضوع نیاز به جدیت و پیگیری بیشتر مسئولان ارشد و نمایندگان استان داریم.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اضافه کرد: افزایش پروازها به مقصد تهران، مشهد و سایر مسیرها از دیگر برنامه‌های ماست که با توجه به استقبال خوب شهروندان و درخواست‌های  آنان با حمایت و پیگیری‌های استاندار و مقامات ارشد استان، مذاکرات خوبی با شرکت‌های هواپیمایی انجام داده‌ایم که در صورت ورود جدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار، این امر نیز محقق خواهد شد.

وی گفت: ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی در غرب کشور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و بسته‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران ارائه شده است. بخش خصوصی در بعضی از قسمت‌ها اعلام آمادگی کرده و در حال بررسی و ارائه طرح‌های اقتصادی خود برای شروع به کار هستند.  با توجه به اینکه یکی از دلایل مهم راه اندازی این صنعت، جذب توریست و گردشگر است و امکان ورود سرمایه‌گذاران را به استان فراهم می‌کند، امیدوارم بزودی شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در استان باشیم.

کاملی خاطرنشان کرد: بهسازی ترمینال فرودگاه، آسفالت بلوار ورودی و محوطه‌های فرودگاهی، اجرای سیستم چراغ‌های پرسیژن اپروچ، تکمیل پروژه بهسازی باند و تاکسی وی‌ها،  اجرای دیوارهای حفاظتی پیرامون فرودگاه و ایرساید، خرید سه دستگاه ایکس ری، خرید و اجرای دوربین مدار بسته، خرید چیلرو کندانسور هوایی جهت گرمایش و سرمایش ترمینال و سایر اماکن، بهسازی و آسفالت جاده حفاظتی، ایجاد اپی و سیل بند در رودخانه‌ها(میانگلال) و کانال‌های عبوری از داخل فرودگاه و ضلع شمالی فرودگاه) کاکاشرف) و همچنین ساماندهی تمام کانال‌های موجود در فرودگاه از پروژه‌های در دست اقدام برای سال جاری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.