| کد خبر: 207305 |

◄ تابان با تاخیر 59 درصدی نامنظم‌ترین ایرلاین بهمن‌ماه

شرکت هواپیمایی تابان با تأخیر 59 درصدی پروازهایش نامنظم‌ترین و هواپیمایی پویا با تأخیر 4 درصدی منظم‌ترین ایرلاین در بهمن‌ماه بوده‌اند.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی تابان با تأخیر 59 درصدی پروازهایش نامنظم‌ترین و هواپیمایی پویا با تأخیر 4 درصدی منظم‌ترین ایرلاین در بهمن‌ماه بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عملکرد خطوط هوایی در بهمن‌ماه در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد توسط سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد که بر اساس آن 16 شرکت هواپیمایی در مجموع 5 هزار و 186 پرواز انجام داده‌اند که از این تعداد 2 هزار  و 187 پرواز آن با تأخیر انجام شده است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر با 915 پرواز بیشترین تعداد پروازهای انجام شده در بهمن‌ماه را داشته است. شرکت هواپیمایی آسمان با 611 و ماهان با 583 به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این بین شرکت هواپیمایی فلای پرشیا با انجام تنها 39 پرواز کمترین تعداد پروازها را در بهمن‌ماه به نام خود ثبت کرد. شرکت هواپیمایی پویاایر با 47 و سپهران با 96 پرواز در جایگاه‌های دوم و سوم قرارگرفته‌اند.

شرکت هواپیمایی تابان با تأخیر 59 درصدی پروازهایش نامنظم‌ترین ایرلاین در بهمن‌ماه بوده است که به طوری که از 237 پرواز انجام داده 140 پرواز آن با تأخیر انجام شده است.

آتا هم با انجام 56 درصد پروازهایش با تأخیر در جایگاه دوم بدقول‌ترین ایرلاین ایستاد؛ این شرکت هواپیمایی از 458 پرواز انجام داده 258 پرواز آن را با تأخیر انجام داده است.

شرکت هواپیمایی آسمان نیز 49 درصد پروازهایش با تأخیر همراه بوده است؛ این هواپیمایی از 611 پرواز 298 پرواز خود را با تأخیر انجام داده است.

پویاایر در این میان تنها 4 درصد پروازهایش با تأخیر همراه بوده است که البته تعداد پرواز کمی به نسبت سایر ایرلاین‌ها داشته؛ این شرکت هواپیمایی از 47 پرواز انجام داده تنها 2 پروازش با تأخیر انجام گرفته است.

بهمن

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.