| کد خبر: 207235 |

◄ قرنطینه پروازهای بین‌المللی در فرودگاه امام: فقط 4 پرواز خروجی در یک روز

تابلو پروازهای فرودگاه امام نشان از انجام تنها 8 پرواز ورودی و خروجی در روز (19 اسفندماه) دارد که موضوع جالب انجام 2 پرواز از فرودگاه امام به کشور چین است.

تین نیوز

تابلو پروازهای فرودگاه امام نشان از انجام تنها 8 پرواز ورودی و خروجی در روز (19 اسفندماه) دارد که موضوع جالب انجام 2 پرواز از فرودگاه امام به کشور چین است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، لیست پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نشان می‌دهد امروز یک شرکت هواپیمایی چینی ((CHINA SOUTHERN از فرودگاه امام با شماره پرواز CZ3026 دو پرواز در ساعت 14:20 دقیقه امروز (19 اسفندماه) انجام گرفته و دیگری در ساعت 19:00 به سمت ژنگژو انجام خواهد داد.

لیست پروازهای فرودگاه امام خمینی نشان از حجم بسیار پایین تعداد پروازهای خروجی دارد به طوری که امروز تنها 4 پرواز خروجی به سمت چین، هند، کوالالامپور و دوحه انجام می‌گیرد.

پروازهای ورودی نیز نشان از انجام پرواز ایران ایر از لندن دارد و یک پرواز نیز توسط هواپیمایی ماهان از دبی به فرودگاه امام انجام شده است و شرکت هواپیمایی قطرایرویز نیز تنها ایرلاین خارجی است که پرواز ورودی از دوحه در ساعت 22:40 دقیقه خواهد داشت.

تابلو پروازها حاکی از عدم انجام پروازی از ترمینال سلام دارد.

امروز در حالی پرواز لندن-تهران هواپیمایی ایران ایر انجام شد که روز گذشته نیز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بنا به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پرواز‌های «هما» اعمال شده است که از همین رو، تمامی پرواز‌های این شرکت هواپیمایی به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

پرواز امام 2

سوووم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.