| کد خبر: 206176 |

بحرین پرواز فرودگاه‌های دبی و شارجه به منامه را تعلیق کرد

سازمان حمل و نقل هوایی بحرین از تعلیق ۴۸ ساعته کلیه پروازهایی که از فرودگاههای بین‌المللی " دبی " و " شارجه " به مقصد این کشور انجام می شود، خبر داد.

تین نیوز

سازمان حمل و نقل هوایی بحرین از تعلیق ۴۸ ساعته کلیه پروازهایی که از فرودگاههای بین‌المللی " دبی " و " شارجه " به مقصد این کشور انجام می شود، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری بحرین ( بنا ) روز سه شنبه با اعلان این خبر دلیل تصمیم خود را بیان نکرد اما به نظر می‌رسد مقامات بحرینی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تصمیم را اتخاذ کرده باشند.

در ادامه خبر خبرگزاری بحرین آمده است: امور هواپیمایی بر همکاری با همه مقامات ذیربط برای انجام اقدامات جلوگیری از ویروس کرونا (Covid ۱۹) تاکید دارد و از همه مسافرانی که به فرودگاه بین المللی بحرین وارد می شوند آزمایش مربوطه انجام می‌شود و در صورت بروز علائم بیماری بلافاصله به مراکز تعیین شده منتقل می‌شوند.  

خاطرنشان می‌شود، فرودگاههای امارات عربی متحده از پرتردد ترین فرودگاه‌های منطقه هستند و به همین دلیل احتمال ضریب آلودگی امارات عربی متحده بیش از سایر کشورهای منطقه است. 

امارات عربی متحده در بین کشورهای خاورمیانه اولین کشوری بود که اعلام کرد یک خانواده پنج نفره چینی مقیم در این کشور  به ویروس کرونا مبتلا اما درمان شده‌اند.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.