◄ توضیح «ایرانایرتور» درباره تاخیر 8 ساعته پرواز تهران-مشهد
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمنماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمنماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، در توضیحات این شرکت هواپیمایی عنوان شده است؛ پرواز شماره ۹۶۰ هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران - مشهد که مقرر بود ساعت ۰۷:۳۰ انجام پذیرد متعاقب تشخیص نقص فنی هواپیما، تأخیر پرواز مذکور از شب قبل به مسافران محترم از طریق ارسال پیامک اطلاع داده شده بود و پس از پذیرش مسافر و آماده شدن پرواز در ساعت ۱۱ صبح، متأسفانه دچار نقص فنی مجدد شد.
در ادامه آمده است، در راستای صیانت از ایمنی مسافران و رعایت استانداردهای ایمنی پرواز، ضمن عذرخواهی از مسافران محترم بابت تأخیر پیش آمده و رعایت کامل حقوق مسافر منطبق بر مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، با اختصاص هواپیمای جایگزین کلیه مسافران در ساعت ۱۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.
ضمن پوزش مجدد و تشکر از شکیبایی مسافران گرامی، به اطلاع میرساند از مسافران در طول مدت تأخیر پذیرایی به عمل آمده است .
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.