| کد خبر: 204969 |

صنعت هوانوردی ما در شأن مردم ایران نیست

وزیر راه و شهرسازی در جمع اعضای انجمن هوافضای ایران گفت: جایگاه و ارزش ایرانیان در صنعت هوانوردی بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در جمع اعضای انجمن هوافضای ایران گفت: جایگاه و ارزش ایرانیان در صنعت هوانوردی بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در کنفرانس سالانه انجمن هوافضای کشور با اشاره به چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: در طول این چهل و یک سال هر جایی که با قدرت وارد شده‌ایم، پیشرفت کرده‌ایم و هر جایی که کم کاری کرده‌ایم، جا مانده‌ایم و کشور آسیب دیده است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که دچار عقب ماندگی است، صنعت هوانوردی کشور است که کشور دچار آسیب از این محل شده در حال پس دادن اشتباهات گذشته خود هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شأن و جایگاه ایرانیان بسیار بالاتر از جایگاه فعلی در صنعت هوانوردی است و ما باید بهترین جایگاه را داشته باشیم.

به گفته اسلامی، جوانان پژوهشگر و نهادهای پژوهشی ما اثبات کرده‌اند هر جا کاری به آنها داده شده، نتایج فاخری به دست آورده‌اند، بنابراین ظرفیت توسعه صنعت هوانوردی با تکیه بر همین جوانان وجود دارد.

وی افزود: گناه ما این است که طبق فرموده خداوند در قرآن کریم عمل کرده‌ایم و زیر بار طاغوت نرفته‌ایم و انقلاب کرده‌ایم. در طول این چهل و یک سال هم زیر بار ستم و سیطره استبداد نرفته‌ایم و مسیر ما را برای رشد و توسعه خصوصاً در صنعت هوانوردی سخت‌تر کرده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.