| کد خبر: 204271 |

اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

تین نیوز

فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، فرودگاه بین المللی هیترو در لندن که بدون شک یکی از بزرگترین، شلوغ ترین و پرازدحام ترین فرودگاههای جهان به شمار می رود، به دنبال انتشار خبر شیوع بیماری ناشناخته و ویروس کشنده و خطرناک در چین موسوم به کروناویروس در چین و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا، اعلام کرده است که به منظور مقابله با ورود و گسترش این ویروس به بریتانیا قصد دارد قسمت های جداگانه ای را برای بررسی و معاینات دقیق و پیشرفته پزشکی مسافران برخی از پروازها در این فرودگاه ایجاد کرده و اختصاص دهد. 

بر اساس گزارش رویترز، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا، امروز چهارشنبه در این خصوص خاطرنشان کرده است با اینکه احتمال شیوع این ویروس در بریتانیا با توجه به دوری مسافت از چین و برخی کشورهای شرق آسیا بسیار کم و پایین است، اما فرودگاه هیترو در لندن از آنجاکه میزان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف جهان همچون شهرهای مختلف چین است، آمادگی لازم برای مقابله با این ویروس خطرناک و کشنده را دارد. 

بر اساس آمارهای رویترز، بالغ بر ۲۰۰ هزار مسافر از این فرودگاه در طول شبانه روز جابجا و حمل می شوند. همچنین ۱۷ پرواز ورودی از مبدا چین در فرودگاه هیترو در روز چهارشنبه وجود دارد که مستلزم اقدامات پیشگیرانه و جدی در مبادی ورود مسافران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.