| کد خبر: 203338 |

پزشکی قانونی اعلام کرد؛

◄ خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ DNA مراجعه کنند

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ نمونه DNA جهت تعیین هویت پیکرهای عزیزانشان به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

تین نیوز

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ نمونه DNA جهت تعیین هویت پیکرهای عزیزانشان به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز، آخرین به‌روزرسانی ساعت 14:15: اولویت مراجعه بستگان به ادارات کل پزشکی قانونی با پدر و مادر ( هردو) و در درجه بعدی با پدربزرگ و مادربزرگ (هردو یا هریک که در قید حیات هستند) است. در صورت رحلت همه افراد فوق و یا عدم دسترسی به آنان، حضور فرزندان به همراه همسر متوفی و در نهایت در صورت عدم دسترسی به تمامی این افراد، سایر بستگان مانند برادر، خواهر و عمو لازم است.

لازم به ذکر است جهت نمونه‌برداری، امکان مراجعه به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران تا ساعت 24 امشب وجود دارد. این مرکز از ساعت 8:30 صبح فردا نیز پذیرای بستگان قربانیان جهت اخذ نمونه خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، تیمی از همکاران کارشناس پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند و تیم‌های تشخیص هویت استان تهران نیز به حالت آماده‌باش درآمدند.

بر اساس این گزارش با توجه به شرایط پیکرها و نیاز بخش عمده‌ای از اجساد به انجام آزمایش‌ها تشخیص ژنتیک، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و امید است با تلاش شبانه‌روزی همکاران در اولین فرصت ممکن، هویت این عزیزان‌مشخص شود.

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک این عزیزان درخواست می‌کند تا با اوراق هویتی خود و عزیزان درگذشته‌شان برای انجام آزمایشات DNA به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند و از مراجعه به تهران اجتناب کنند.

خانواده‌های ساکن تهران نیز می‌توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.