| کد خبر: 190491 |

◄ سیستم جدید «ایرفلوت» برای ردیابی بار مسافران

ایرفلوت اولین ایرلاین روسی است که اطلاعات مکانی لحظه‌ای تمام جامه‌دان مسافرین خود را با استفاده از سیستم رمزنگاری شده سربه‌سر(end-to-end)سیتا، یک سرویس‌دهنده جهانی فناوری اطلاعات، به‌نام BagJourney ارائه می‌کند.

تین نیوز

ایرفلوت اولین ایرلاین روسی است که اطلاعات مکانی لحظه‌ای تمام جامه‌دان مسافرین خود را با استفاده از سیستم رمزنگاری شده سربه‌سر(end-to-end)سیتا، یک سرویس‌دهنده جهانی فناوری اطلاعات، به‌نام  BagJourney ارائه می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از sita، سیستم  BagJourney به ایرفلوت اجازه می‌دهد جامه‌دان مسافران را به‌صورت دقیق در نقاط کلیدی مسیر از جمله چک پروازی، ورود به هواپیما، انتقال و رسیدن به فرودگاه مقصد ردیابی کند. این سیستم تصویر دقیقی از محل بار ارائه می‌کند.

سیستم BagJourney از داده‌های بار مسافر از بیش از 400 فرودگاه و 500 ایرلاین که از دوره سرویس جهانی توزیع و اطلاع‌رسانی جامه‌دان کاملاً مدیریت شده سیتا BagMessage عبور می‌کند استفاده می‌کند. به این صورت ایرلاین می‌تواند مسافر را در مورد وضعیت بارش مطلع ساخته و در صورت گم شدن آن را به سرعت ردیابی کند. کارمندان ایرفلوت همچنین قادر خواهند بود اطلاعات کامل مربوط به جامه‌دان‌های مسافران را در اختیارشان قرار دهند.

کریک بوگدانوف، معاون مدیرعامل ایرفلوت در بخش فناوری اطلاعات در این رابطه گفته است؛ ردیابی بار مسافر فقط آخرین نمونه از تمرکز ایرفلوت بر نوآوری‌های تکنولوژیک برای بهبود تجربه مشتری است. ما درک می‌کنیم که بار مسافر بسیار برای مسافران حائز اهمیت است و با این روش قادر به ارائه قطعیت بالاتر در مورد محل اثاثیه در هر مرحله از سفر خواهیم بود.

دیمیتری کراسنوف، رئیس بخش روسیه سیتا و CIS گفت: ایرفلوت سوابق بسیار خوبی در زمینه استفاده از تکنولوژی برای بهبود تجربه مشتری دارد. با استفاده از سیستم BagJourney سیتا، این ایرلاین می‌تواند به طور دائم بار مسافر را ردیابی کرده، احتمال گم‌شدن آن را به‌طور چشمگیری کاهش دهد. این موضوع تأثیر مثبت چشمگیری بر مسافران داشته و همچنین عملیات حمل بار مسافر توسط ایرلاین را بسیار کاراتر و کرده، تعداد جامه‌دان‌های گمشده را به‌ شدت کاهش خواهد داد.

 نرخ گم شدن بار مسافر از اوج خود در سال 2007 یعنی نرخ 18.88 از هر هزار جامه‌دان به کمترین میزان خود یعنی 5.73 در سال 2016 رسید. استفاده از تکنولوژی برای مدیریت کاراتر و دقیق‌تر بارمسافر به‌عنوان دلیل مستقیم این بهبود شناخته می‌شود. امید است با توجه به الزامات 753 تصویب‌نامه اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) برای ردیابی جامع جامه‌دان که در ماه ژوئن 2018 اجرایی می‌شود این نرخ‌ها باز هم بهبود بیشتری یابند.

سیستم BagJourney سیتا می‌تواند پلتفرم مرکزی یک روش سریع و آماده برای ایرلاین هایی باشد که به دنبال تأمین مقرون‌به‌صرفه داده‌های ردیابی برای مسافرین یا اجرای الزام مصوبه  753 یاتا هستند باشد.

تنها سیستم ساخته شده بر اساس خدمات انتقال داده BagMessage  با پوشش جهانی است که ضمن ره‌گیری، مکان بار مسافر به‌صورت دقیق را ارائه می‌دهد.

یک‌راه حل جهانی برای ارسال پیام‌های بارمسافر است که برای فرودگاه‌ها و شرکت هواپیمایی طراحی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.