| کد خبر: 178572 |

◄ ایران به کمیته جهانی وارسی پروازی و استانداردهای هوایی پیوست

ایران به کمیته جهانی وارسی پروازی و استانداردهای هوایی پیوست.

تین نیوز

با نزدیک شدن به هزارمین ساعت پرواز هواپیمای فلایت‌چک، جمهوری اسلامی ایران به کمیته جهانی مراکز معتبر وارسی پروازی و استانداردهای هوایی دنیا پیوست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با تحقق این امر نام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در کنار مراکز معتبر فلایت چک دنیا در سایت رسمی کمیته جهانی وارسی پروازی و استانداردهای هوایی (ICASC.CO) به عنوان یکی از مراکز استاندارد ارایه دهنده خدمات فلایت‌چک ثبت شد.

بیش از یک سال و نیم پیش نمایندگان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی) که در اجلاس این کمیته در صربستان شرکت کرده بودند درخواست عضویت در کمیته جهانی وارسی پروازی و استانداردهای هوایی را ارایه کردند.

پس از پیگیری مستمر و انجام حدود هزار ساعت خدمات فلایت‌چک با بالاترین استانداردهای دنیا و تحت نظارت شرکت ایرودیتا (بزرگ‌ترین سازنده و پشتیبانی کننده خدمات فلایت‌چک دنیا)، این کمیته ایران را به عنوان یکی از مرکز استاندارد ارائه‌دهنده خدمات فلایت چک در سایت رسمی خود و در کنار مراکز معتبر کشورهایی مانند ایالات متحده (FAA)، آلمان (FCS)، روسیه، چین و ایتالیا شناخته و ثبت کرد.

با این پیشرفت چشم‌گیر، فلایت‌چک ایران با همت متخصصان کشور، خیز بلند خود را برای گسترش ارایه خدمات تخصصی وارسی پروازی به سایر کشورهای دنیا برداشت و امید است با توسعه و افزایش ناوگان پروازی و تربیت متخصصان بیش‌تر، گام عملی موثری در این مسیر برداشته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.