| کد خبر: 17802 |

هسا در دنیا جزو نوادر است

سازندگان ایران 140 بسیار پیگیر بودند و اصرار بسیاری برای استفاده از این هواپیما در ناوگان داشتند.

رضا نخجوانی، نخستین مدیری که در سازمان هواپیمایی مجوز پرواز ایران 140 را صادر کرد در گفت و گو با هفته نامه تجارت فردا گفت: شرکت صنایع هواپیماسازی ایران ( هسا) در دنیا جزو نوادر است.
 
به گزارش تین نیوز، بخش هایی از گفت و گو با رضا نخجوانی، نخستین مدیری که در سازمان هواپیمایی مجوز پرواز ایران ۱۴۰ را صادر کرد؛ در ادامه آمده است: 
 *ما بر اساس رعایت استاندارهای بین المللی پرواز مجوز داده ایم و در این زمینه هیچ گذشتی نداشتیم. 
 *طبیعی بود که از طرف سازنده تحت فشار باشیم. 
 *سازندگان ایران 140 بسیار پیگیر بودند و اصرار بسیاری برای استفاده از این هواپیما در ناوگان داشتند. 
 *شرکت صنایع هواپیماسازی ایران ( هسا)  از امکانات علمی، تکنیکی و فنی بالایی برخوردار است و در دنیا جزو نوادر است. 
 *اینگونه نیست هسا یک شرکت عادی باشد. 
 *تا آنجا که بنده اطلاع دارم مساله عدم اقبال به هواپیمای ایران 140 بر سر مسائل ایمنی و فنی نبود. شرکت های هواپیمایی می گفتند قیمت این هواپیما از نظر اقتصادی صرفه ندارد و گران است. 
 *اینکه همه نگاه ها به سمت سازمان هواپیمایی کشوری رفته است و تنها سازمان را مسئول پاسخگویی می دانند درست نیست. 
 * وظیفه اصلی سازمان هواپیمایی کشوری تامین ایمنی و سلامت پروازها در جهت حفظ جان مسافران است و هیچ گاه در این زمینه عدول نمی کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • m 0 0

    رضا نخجوانی نیک می داند که وزیر وقت(بهبهانی) با اصرار رئیس جمهور وقت دستور ادامه تولید آنتونوف ۱۴۰ را صادر کرد، ولی یادمان باشد وزرای راه و دفاع وقت و مشاور ریاست جمهور فعلی و دبیر شورای امنیت ملی موجود با توصیه رئیس وقت سازمان هواپیمائی کشوری وقت و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی موجود، آقایان ترکان، شمخانی و نوریان این هواپیمای معیوب وغیر اقتصادی را با یر ان آوردند۰ حالا چرا قاتلین غیر مستقیم ۴۰ مقتول دم بر نمی زنند؟

  • جارچی 0 0

    تا این صفحه را باز کردم سقف خانه ترک برداشت … درست مثل خود شما که تو مدیریت جزو نوادر جهان به شمار می آئید

  • رضا 0 0

    آقای نخجوانی هم جز نوادر در بین تمامی ریاست های سازمان هواپیمایی کشوری هستند زیرا: ۱) هواپیمای ایران ۱۴۰ زمان نامبرده تاییدیه های لازم را اخذ کرده است. ۲) در زمان ایشان بزرکترین آبرو ریزی سازمان اتفاق افتاد زیرا به جرم اختلاس برخی از نزدیکان و مدیران مورد حمایتشان دستگیر شدند. ۳) ضعیف ترین کارشناسان موجود در سازمان هواپیمایی کشوری پستهای کلیدی و حساس را از ایشان کسب نمودند که برخی از آنان هنوز در راس سازمان هستند. ۴) با توجه به مطالب بالا در میابیم که ایشان واقعا از نوادر بوده اند. انشا اله کشور هر چه زودتر به حد بلوغ رسیده و بتواند از زحمات این آقایون تشکر و قدردانی نماید.

  • توریست 0 0

    دو چیز در جهان انتها ندارد ۱ - نابخردی انسان ۲ - ابعاد جهان البته من در مورد دومی اطمینان ندارم! اینشتین

  • bidjan 0 0

    با سلام: من با نظر رضای عزیز مخالفم. چون زبان اهانت وتوهین و منفی بافی نوعی ویرانگری است که متاسفانه باعثرشدناتوانی در تفکرات نو اورانه سازمان / صنعت وکشور میشود. افراد موفق همواره میکوشند که با ارائه روشهای نوین موانع پیشرفت کشور را از سر راه بردارند واین یعنی بلوغ! کسی چه میداند شاید ماموریت پنهان این چنین اظهارتی زدن اسیب روحی به تمامی کارشناسان ومدیران زحمتکش قبلی و فعلی ساز مان باشد که برای رفع شبه باید از ان پرهیز نمود.

  • کاشف 0 0

    آقای نخحوانی نادر است چون با قریب ۲۵۰ ساعت پروازآموزشی و قریب ۵۰ ساعت کمک خلبانی با نام کاپیتان نخجوانی رییس سارمان هواپیمایی کشوری شد. با قریب ۱۰۰۰ ساعت کمک خلبانی و با تغییر الزامات خلبان یکمی در کتاب عملیاتی کیش ایر با امتحانی فرمالیته در زمان ریاست خود در سازمان هواپیمایی خلبان یکم هواپیمای فوکر ۱۰۰ شد.. با حمایت از آقای بابک زنحانی در قشم ایر بهمراه آقای سعید بهاری باز هم موشک گونه رشد کردو نادرتر شد.