| کد خبر: 258665 |

رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شد

با حکم وزیر راه و شهرسازی، رضا نخجوانی به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش در حکم خود خطاب به رضا نخجوانی تصریح کرد: بروز رسانی تجهیزات و فناوری های ارتباطی، ناوبری و نظارتی با پیگیری مجدانه و همکاری تنگاتنگ با مراکز علمی و دانش بنیان، ارتقای رقابت پذیری و سهم شرکت در بازار ناوبری منطقه ای از طریق افزایش ترافیک هوایی و نوآوری در خدمات از اقدامات مورد درخواست است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه حکم خود از سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درخواست ترغیب و تشویق بخش خصوصی و غیر دولتی در توسعه فرودگاه ها از طریق تسهیل سرمایه گذاری و ارائه مشوق ها و امتیازهای قانونی و بهره گیری از حداکثر توان علمی و حرفه ای موجود در کشور را کرده است.

رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که دانش آموخته حقوق بین الملل است در کارنامه کاری خود سابقه معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عاملی شرکت هواپیمایی کیش ایر و استاد خلبان منتخب سازمان هواپیمایی کشور را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دوستار موفقیت دولت انقلابی 2 1

    میگن نخجوان از دوستان صمیمی و همفکر دکتر مهابادی عزیز است. خدا کند که راه او را برود و آقایی شرکت دوباره برگردد. ایشون بداند شرکت خیلی چیزهای خود از جمله معاونت وزیر شدن تا قوانین مترقی و توسعه و حتی نام خود را مدیون تلاش های آن مرد بزرگ و قدرتمند و خدا محور است.

    • ناشناس 1 0

      آقای نخجوانی در ستاد انتخابات آقای رئیسی و احمدی نژاد، فعال بوده و یک فرد کاملا سیاسی است حال آنکه آقای مهابادی، کاملا غیر سیاسی و فقط کاری بود. لذا نمیتواند این ارزیابی درست باشد.

    • نامیان 2 2

      احترام ایشان را حفظ کنید. هرکی باشه؛ جانباز است و متخصص اویشن و...به امثال امیرمکری می ارزد.
      منم امیدوارم دوران درخشان آقای مهابادی دوباره تکرار شود. فقط کاپیتان از خودت بگذر تا موفق شوی. مهابادی نه یک سفر خارجی رفت و نه به وزیر و وکیل باج داد و نه با بیت المال حال کرد؛ حتی چایی شرکت را هم نمیخورد. خدا هم هوایش را داشت و موفق و ماندگار شد. یا باقریان هم مخلص بود که در قلب ها قرار گرفت . از اینها الگو بگیر

    • ناشناس 1 0

      هرکسی خودش است. قبلی ها را شناختیم. ایشون را هم بنشینیم تا بشناسیم. عمل مهم است. کارنامه مهم است. یادگاری ها مهم است. کی بوده مهم نیست. آنچه هست مهم است.

  • محمد نادریان 4 2

    کاپیتان نخجوان اگر آقای دکتر باقریان را بتوانید برگردانید موفقیتتان چند برابر میشود. هیئت مدیره شرکت هم تعطیل است، چه باند سیدی و چه وارداتی ها، همه را باید عوض کنید و از نیروهای قوی داخل شرکت استفاده کنید.

    • قربانی 1 1

      ایشون تخصص فرودگاهی و ناوبری ندارند و کاش در حرفه خود کار میکردند. اونایی که ایشون را آوردند؛ به همین دلیل هرگز اجازه حضور مجدد باقریان متخصص و متعهد را نمیدهند. تصمیم سیاسی است نه حکیمانه ای برادر.

  • ناشناس 1 1

    امیدوارم عقلانیت را به شرکت برگرداند. انشقاقی که بین بخش های مختلف عملیاتی وجود دارد باعث هدر رفت سرمایه های شرکت فرودگاهها ششده است.

    • ناشناس 1 1

      این مسئله خیلی مهم است. شرکت فقط زمان دکتر مهابادی آرامش داشت ولی قبل از ایشان الکترونیکی ها تجمع راه انداخته بودند و با بالارفتن از ساختمان شرکت، مدیر عامل فرار کرد. مراقبتی ها هم که دنبال سهم خواهی بودند. در دوره اخیر هم سوء مدیریت باعث ایجاد دوباره تعارضات و شقاق شده و اختلافات در حال شدید شدن است و اگر فکری نشود بعید نیست که تعارضات، شرایط را بحرانی کند.

  • ناشناس 1 2

    آقای نخجوانی، ضمن تبریک امیدوارم موفق باشید، به نظرم به چند مسئله توجه کنید
    1- امیر مکری برای ماندن، اموال شرکت را مجانی به تاراج داد، لطفا برگردانید.
    2- دکتر مهابادی، شرکت را قانون خاص کرد اما امیر مکری و سیدی، عرضه اجرایی کردن قانون را نداشتند لطفا شما که حقوقدان هستید، پیگیر فرمایید آیین نامه را بنویسید.
    3- مدیران شرکت، فقط کار جاری کردند لذا بسیاری از سامانه ها فرسوده شده اند باید نوسازی شوند.
    4- در چند سال اخیر، کلی نیروی بنجل سفارشی استخدام شده اند که باید تسویه حساب شوند. مدیر عامل، خواهر خانمش را هم استخدام کرده بود.
    5- خیلی پیمانکارها با فساد و زدوبند آمده اند مثلا بیمه تکمیلی که از رفقای مدیر عامل ماقبل بوده باید بیرونشان بریزید.
    6- مراقبتی ها و الکترونیکی ها تمامیت خواه شده و شرکت را به پرتگاه برده اند، باید سر جایشان نشانده شوند.
    7- مدیران وارداتی مثل معاون توسعه مدیریت یا مدیر کل اداری و ... را کنار بگذارید. باندهای مدیریتی سیدی و مکری را هم باید کنار بگذارید.
    موفق باشید.

  • ناشناس 2 0

    امیدواریم ایشان که هم صنعت را میشناسند و هم قاضی هستند، قرار داد CIP را دنبال کرده و حق شرکت را از رانت خواران بستایند و هم مسببین این قرارداد فاسد را محاکمه کنند. هم مدیران و هم کارشناسان شبکه فساد که هنوز هم برخیشان فعالیت دارند.

  • ناشناس 1 0

    آقای مدیر عامل، شایعه شده که یکی از افراد محترم اما بسیار نامناسب را میخواهید مدیر کل دفتر کنید. لطفا کارکنان را نا امید نکنید. اولین انتخابتان نباید پیام بدی را به همکاران بدهد. شرکت ما خیلی بزرگ است و باید منتصبان، شان آن را داشته باشند.

    • ناشناس 2 0

      مثل اینکه خبر نداری آقا جون، انتصاب اون آقا انجام شد دلیل هم این است که تو ستاد انتخاباتی هم فعال بوده اند.
      سالی که نکوست، از بهارش پیداست. احتمالا گزینش به دفتر مدیر عامل منتقل شده است.

  • ناشناس 4 0

    شرکت دست یک عده رانت خوار است و زور هیچکس هم به آنها نمیرسد. سلطان CIP را ببین؛ دو ریال نداشت، الان ثروت افسانه ای دارد؛ اینها هستند که مدیران شرکت را چیده و هر مدیر پاک و توانا و موفقی را نابود کردند. نخجوانی جرات و توان مقابله با او را دارد؟
    اگر جلو اینها بایستد؛ مثل مهابادی نابودش میکنند و یکی مثل قبلی ها را می آورند تا بتوانند رانت خواری کنند.

    • ناشناس 0 5

      قرارداد Cip زمان آقای مومنی رخ بسته شد، اما زمان جناب آقای امیرمکری پایان یافت. این یکی از کارهای بزرگ ایشان بود.

    • ناشناس 6 0

      عجب! فرودگاه امام شرکتی مستقل است و اتمام قرارداد CIP هم در زمان آقای کریمیان انجام شد و آقای مکری هیچکاره بود. افتخار مجازی نیافرینید. 5 سال فقط در شرکت زمین ها و ساختمان ها را به ارگانها مجانی دادند تا خودشان بمانند. هیچ خریدی نکرده و طرح عمرانی هم اجرا نکردند. فقط هزینه جاری کردند. تمام وقت هم در استخر و پای تلویزیون 75 اینچ بودند.

  • ناشناس 4 3

    من نمیدانم که با وجود امثال آقای دکتر باقریان، آقای دهقان و حتی امکان بازگرداندن آقای مه ابادی که همه هم انقلابی، جانباز و ولایتمدار، آشنا با فرودگاه و دارای کارنامه درخشان و هستند چرا وزیر سراغ نیروهای دیگر رفته است؟

    • ناشناس 6 0

      اگر امثال دهقان متخصص و متعهد را میخواستند، آن نفر بی تخصص و بی ربط و دارای پرونده تخلف را انتصاب نمیدادند.

    • دلسوز دولت انقلابی 3 0

      انتصابات درست مدیران باعث توسعه کشور میشود و ظاهرا بران ترین سلاح دشمن برای مقابله با توسعه انقلاب اسلامی، همین انتصابات غلط است.
      البته انگل های داخلی مثل رانت خوار بزرگ cip هم از این روند بی نصیب نمانده و ثروت اندوزی میکنند و طبیعتا آنها هم در این انتصابات نقش مهمی دارند.
      همه به دولت انقلابی امیدوار بودیم که این لوپ باطل را بشکند ولی متاسفانه نشد و دشمن قوی است.

    • ناشناس 5 1

      این سوال بزرگی است که با وجود مهندس دهقان، چرا این فرودگاه بزرگ کشور را به یک فرد بی تخصص و کاملا نامناسب، سپرده اند؟ آقای وزیر این شیوه باعث تقویت دولت انقلابی نمیشود. خیلی مراقب توصیه کنندگان باشید. شما باهوشید، این وضعیت را مورد کاوی کنید، نتایجش جالب خواهد بود.

  • نا شناس 0 0

    سلام علیکم به رزمنده انقلابی وعرض تبریک برای انتخابتان من هم یک انقلابی دراین زمان هستم ومبارزه من بیرون از اداره با اشخاص هنجار شکن است من در این مورد نظری داشتم کاپیتان رئیس هیت مدیره برای حق کارگر در شرکت فرودگاه‌ها جنگید ولی تنها اما حالا که جنابعالی تشریف آوردید چرا از این شخص برای مبارزه استفاده نم کنید ایشان هم انقلابی اصیل هستند وبا کمک اشخاصی مانند ایشان می توانید به امید حق ریشه نفوذیهارااز بیخ درآورید
    یا هو یا حسین

    • ناشناس 0 0

      خیلی ها ادعای انقلابی و رزمنده بودن دارند، صبر کن ببین آقای سرپرست، انتصاباتش چه کسانی هستند، جلو باج خواهان و رانت خواران چه رفتاری دارد، برای حفط پست و مصالح خود میجنگد و یا پست را فدای مصالح نطام و مردم میکند.
      الان قضاوت زود است. معیار حال فعلی است نه تاریخچه.

    • ناشناس 0 0

      منطور این جمله تان کیست؟
      «رئیس هیت مدیره برای حق کارگر در شرکت فرودگاه‌ها جنگید».
      میشه نامش را ببرید چون متاسفانه کمتر کسی برای کارگر میجنگد.

    • ناشناس 2 0

      با آرزوی موفقیت برای خلبان نخجوانی، کاش ایشان که تجربه اداره سازمان را داشته اند؛ به سازمان میرفتند. سازمان این روزها وضع خوبی ندارد و باید تقویت شود. متاسفانه مدیریت شرکت ثبات ندارد و تا مدیر جدید بخواهد بر آن مسلط شود؛ سریع عوض میشود.

  • نا شناس 0 0

    سلام علیکم حاجیا آقا رزمنده اکر دقت کنی می توانی همانند جنگ تحمیلی هم رزمان از دست رفته را در این شرکت فرودگاه‌ها پیدا کنی و یک بار دیگر دشمن داخلی را شکست دهید به امید پیروزی وحق را از ناحق بستانند

    • ناشناس 1 0

      اگر پست میخواهی، میتوانی از سایت شرکت مستقیما از مدیر عامل درخواست کنی ولی اسم جنگ و رزمنده را نیاور. رزمنده دنبال پست نمیرود، از بیت المال و مناصب، فراری است و فداکاری میکند و سیلی میخورد.

  • کنترلر 5 0

    باند کرمانی ها که توسط ماهان حمایت میشد سرانجام عمرش به پایان رسید. خدا کند فرد جدید مستقل باشد و به جای کار برای ایرلاینی خاص، برای شرکت و کارمندان کار کند.

    • ناشناس 2 0

      بدهکاری هنگفت ایرلاین ها به شرکت یکی از رمزهای بقای مدیران شرکت و معیاری برای ارزیابی استقلال و یا وامداری آنها است.
      آقای مدیر عامل، باتوجه به تورم باید بدهی ها، حال شود. چون بخشی از سرمایه سربه فلک گذاشته و سود غیر عملیاتی ایرلاینها ناشی از پول های شرکت است که بازپرداخت نکرده اند.

  • ناشناس 0 0

    لطفا شرکتی ها را استخدام کنید. حقوق ها خیلی کم هست. ممنون از شما

  • مشا هوایی 1 0

    آقای نخجوان
    با آرزوی موفقیت برایتان در این چند روز، برخی نفراتی که توسط در دوره های قبل و حتی توسط مهندس،سیدی به درستی عزل شده اند یا افرادی که به غلط عضو هیئت مدیره یا مدیر معزول فرودگاه (مخصوصا از نوع مازنی اش) بوده اند و حتی نفراتی که اسم فرزند شهید، ایثارگر و رزمنده را یدک میکشند، به دفترتان زیاد رفت و آمد میکنند، گول حرفهایشان را نخورید. اول گذشته و عملکردشان را بررسی کنید، خیلی چیزها دستتان می آید.
    موفق و مظفر باشید

    • ناشناس 1 0


      آقای نخجوانی عزیز، عملکرد افراد را در گذشته بررسی کنید و از لابی کن های پست پرست دوری کنید.

    • ناشناس 1 0

      اینا خیلی مارموزند. بیشترشان را آقای مهابادی ورداشت. اینهایی که ایشون ورشون داشت یا مشکل مالی یا مشکل مدیریتی و یا مشکل شخصیتی داشتند و واقعا خطرناک بودند.
      همینها با هم شدند و علیه اون مدیر انقلابی و خوب و بدون مثال، توطئه کردند تا عزلش کردند و در زمان امیر مکری هم مزد خیانتشان را گرفتند. خیلی هاشون را هم آقای سیدی به درستی ورداشتتشون.
      اینها نباید دور دفتر مدیر عامل راهشان دهند. نباید بذارین به مدیر عامل نزدیک بشن.

  • ناشناس 0 0

    ایشون چطور همزمان هم قاضی هست، هم خلبان و هم معاون وزیر و مدیر عامل شرکت؟
    این چند شغله بودن و مخالف قانون نیست؟
    چرا افراد به کار اصلیشون نمیپردازند؟
    آیا این از شیفتگی خدمت است؟

    • ناشناس 0 4

      ایشان حقوقدان هستند نه قاضی و حقوقدان، شغل نیست، مثل روحانی.
      معاون وزیر و مدیر عامل شرکت، یک سمت و پست است، مثل معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری. پس چند شغله و خلاف قانون نیست.
      اگر منظور از کار اصلیشون، خلبانی است. احتمالا روزهای تعطیل، در حد ضرورت انجام میدهند.
      شیفتگی هم نیت خوانی است که هنرش را همه ندارند و شما خودتان که صاحب این هنرید، نیت خوانی کنید.
      دیگر نگرانی ندارید؟

    • ناشناس 2 0

      ممنون آقای نخجوانی 👆

  • ناشناس 1 0

    چرا مدیرعامل با چپاولگران شرکت و رانتخواران CIP قرار ملاقات گذاشته است؟

    آیا دنبال استفاده از تجارب آنها است و یا میخواهد با راهبرد همه را داشته باش، خود را در سیف ساید قرار داهد؟

    آقای نخجوان که برخورد با دزدان و رانت خواران را اصل کار خود قرار ندهی، موفق که نمیشوی، آبروی خود را هم خواهی برد.

    • ناشناس 0 2

      آقای نخجوانی، جانباز و رزمنده و مدیر با تجربه ای هستن. بدبین نباشین، ایشون حتما با دزدها و ویژه خوارا و سوء استفاده چی ها مبارزه میکنه و ایشالله پرونده مدیران گذشته را هم باز و بررسی میکنه.
      فقط کبی صبر می کنیم تا ببینیم به چه کسانی پست می هد. اون وقت می توان در موردش قطعی نطر داد.

  • نگران مدیر عامل 5 0

    آقای نخجوانی، حواستان به تغییر مدیر کل حقوقی شرکت باشد، باید اشتباه بزرگ خانم ..، راهبر حقوقی در انتخاب معاونانشان را شما جبران کنید. انتخاب یک مدیر کل با دانش، باتقوا، پاک و با تجربه، کمترین انتظار از مدیر عاملی است که خودش حقوقدان و وکیل است.

    • ناشناس 0 1

      انتصاب مدیر کل و معاونین دفتر حقوقی به هیچ وجه توسط خانم ...، راهبر حقوقی انجام نشده است.

  • ناشناس 0 0

    آقای دکتر نخجوان عزیز
    اکنون که در حال تغییر مدیران فرودگاه ها هستید، لطفا پرونده مدیر قبلی فرودگاه لارستان را هم بررسی کنید و ببینید به چه علت از فرودگاه لارستان عزل و بعدا چرا جای دیگری نصب شدند.
    کلا علت عزل مدیران معزول گذشته که زمان مکری دوباره منصوب شدند را حتما ببینید.

    • انصاری پور 0 0

      مدیر بیشتر فرودگاه ها واقعا باید تقویت شود. از آدم های سیاسی که برای گرفتن پست در ستادهای انتخاباتی و برای این آقا و علیه آن آقا کار میکردند نباید استفاده شود و این آدمها باید از عرصه مدیریت به زیر کشیده بشند.

  • ناشناس 4 0

    میگن آقای نخجوانی از دکتر باقریان برای همکاری کردن دعوت کردن. چند روز قبل هم ایشان شرکت آمدن.
    خدا کنه ایشون و تیم قبلی برگرن تا شرکت و خود آقا نخجوانی هم بیمه شن. فقط لطفا به این نوع تغییرات سرعت بدین.

    • ناشناس 2 0

      این عالیه.

    • ناشناس 5 0

      این عالیه اما برادرم، غیر ممکن است. دیگر دنبال نیروهای سالم، کاربلد و متخصص نیستند. دیدید که در همین وزارتخانه پست ها خرید و فروش شد. فقط انتصابات فرودگاه امام را بررسی کنید و ببینید معیار شایستگی بوده؟ البته شاید هم مفاهیم تغییر کرده باشند.

    • شکارچی رانت خوران 30 آی پی 2 0

      این آقای نخجوانیه که بایه با دکتر باقریان کار کنه. دکتر خیلی از این آقایون سرتره. فقط پارتی نداره و بازی سیاسی بلد نیست. نه می آد و نه میزارن بیاد.

    • حر 2 0

      شما فکر کردید امثال باند کرمانی در هیات مدیره فعلی مورد حمایت طیف مشخص در مجلس؛ دو معاون مورد حمایت خیلی بالا [ که اولین روز استخدام دولتی آنها معاونت شرکت بوده] اجازه حضور امثال باقریان را می دهند.فراموش نکنید رانت پشتیبان گهلج را؛ آیا جای خودرا به باقریان می دهد؟ اینها باید باشند تا منافع خود و حامیانشان را تامین کنند.

    • جوادزاده 0 0

      من شخصا با یک واسطه از دکتر باقریان موضوع دعوت برای همکاری با کاپیتان نخجوانی را سوال کردم. ایشان گفته مطلب از اساس کذب است و حتی تماس کوچکی هم با وی نداشته اند. منم معتقدم دنبال افراد کاری و سالم نیستند. فساد شرکت را گرفته است و امیدی به اصلاح هم نیست.

    • ناشناس 0 0

      آقای خلبان نخجوان. آقای مهابادی دنبال این بود که عرصه فرودگاهی مهر آباد را گسترش بده. دنبال این بود که زمین هایی را که هواشناسی، زمین شناسی، گمرک و حتی هواپیمایی کشوری در آن هستن و حتی بخشی از پایگاه یکم را برای توسعه مهرآباد آزاد کنه و آنها را به خارج از فرودگاه منتقل کند. حتی بخشی از زمین های هما را هم داشت میگرفت و حتی یه ساختمان بزرگ هم برای سازمان هواپیمایی کشورب خرید. حیف شد که نامردا این مدیر خدمتگذار و قوی را زدند، شما که میگن همفکرشین و حقوقدان هم میباشید، لطفا این کار بزرگ را دنبال کنید

  • ناشناس 2 0

    داستان خیلی جالب شده، ظاهرا اخراجی های مسئله دار و متخلف شرکت فرودگاه ها میخواهند برای عضویت هیئت مدیره فرودگاه امام پیشنهاد شوند.
    امان از کوتوله دم بریده!

    • ناشناس 1 0

      اینکه فاجعه هست. از طرفی باورکردنی نیست از طرفی هم با وجود اون شازده، اینا هم باید بهش اضافه شوند! چه میگذرد در وزارت راه؟ چرا از افراد متخلف در بالاترین مناصب استفاده میشود؟

    • ناشناس 0 0

      اگر شایعه نباشه، نیروهای انقلابی باید برای جلوگیری از این اتفاقات بسیج شوند. چرا فرودگاه امام دست مفسدین بیافتد. فرودگاه امام باید به شرکت فرودگاهها برگردد و کادرش همه باید عوض بشن.

  • ناشناس 0 0

    خطاب به وزیر محترم راه و شهرسازی: بسیار عجیب و فوق العاده باورنکردنی. بحران هویت

    1- انتصاب اصول گراترین، جهادیترین و در عین حال، موفقترین مدیران تاریخ فرودگاه ها در دولت اصلاحات

    انتصاب غیراصولگرایان، ناموفق ترین و مسئله دارترین مدیران تاریخ فرودگاهها در دولت اصول گرا

    کافیست تین نیوز و مخاطبان، مشخصات و عملکرد مدیران شرکت فرودگاهها و فرودگاه امام را در دو دولت گذشته، دقیقا با هم مقایسه کنند.

    • ناشناس 0 0

      واقعا نظری بسیار عالی است.
      اما بهتر بود به جای عنوان "بحران هویت"، عنوان "بحران فساد سازمان یافته" روی آن گذاشته می شد چراکه باعث و بانی حاکم شدن مدیران ناکارآمد، وامدار و فاسد و حذف مدیران جهادی، موثر و جسور، همین شبکه است. ان شالله دولت آقای رئیسی، با سرشبکه های فساد در صنعت هوانوردی و شرکت فرودگاه ها مقابله کند.

    • ناشناس 0 0

      با تشکر از لطف دوستمان و پذیرش تذکر مندرج در کامنتشان، پاراگراف آخر کامنت اصلی اصلاح میشود:
      کافیست تین نیوز و مخاطبان، مشخصات و عملکرد مدیران شرکت فرودگاهها و فرودگاه امام را در دولت گذشته (وزارت دکتر آخوندی اصلاح طلب) و دولت فعلی (البته از وزارت مهندس اسلامی اصولگرا به بعد)، دقیقا با هم مقایسه کنند.

  • ناشناس 0 0

    شمای ناشناس که مراقبتی ها را متهم میکنی که دنبال سهمخواهی عامل نا آرامی شرکت هستند احتمالا عملیاتی نیستی و با سفارش به شرکت تحمیل شده ای. مشکل عملیاتی ها زمان دکتر مهآبادی هم حل نشد اما آرامش ما برای این بود که ایشون چون خوشفکر و صادق بود، کار زیربنایی میکرد، برای کارش فلسفه داشت و دودوزه هم بازی نمیکرد، همه دوستش داشتند و بهش اعتماد کردن و ایشون هم البته در جواب اعتمادمان، کار بزرگی کرد و قانون خاص را معجزه وار برای شرکت گرفت تا مشکلات عملیاتی ها را زیربنایی حل کند. برای همین همه ما نیز ایشون را حکمایت و همراهی کردیم. یاد ایشان در شرکت همیشه جاویدان است. متاسفیم که امثال شما نگذاشتند تا ایشان بماند و برنامه های مترقی اش را تماما اجرا کند. مدیران رانت خوار و ناتوان و تحمیلی بعدی هیچ کاری نکردند و
    امیدما اینه که خلبان نخجوانی این کوتاه راه باقیمانده را هم تمام کنند و با نوشتن آیین نامه های اجرایی، حق پرسنل خدوم مراقبت پرواز را تمام و کمال احیا کنند. ما هم در این مسیر در کنارشان هستیم.

    • عضوی از شرکت فرودگاه ها 0 0

      اکثر شما بلای جان همه مدیران حتی مهندس مهابادی بودید البته فقط او توانست شما را مهار کند و به نظرم مهمترین هنر ایشون بود. انجمن هایتان را هم هیچ وقت به رسمیت نشناخت و اجازه تاخت و تاز و ابتکار عمل به شما نداد و اگر نه پدر او را هم در می آوردید.
      قانون خاص را هم برای همه شرکت و یک تنه گرفت نه برای شما و حق ندارید تصاحبش کنید و هیچ کمک و حمایتی هم از ایشون نکردید. اتفاقا مگر شما نبودید که کلی نامه علیه او زدید و شما سست و دلزده اش کردید.
      کاش خدا به جای این ولع مادی و سیری ناپذیریتان، عقلی به شما میداد تا بفهمید همه ارکان و اجزای یک سازمان مانند تمام اعضای و اندام های بدن انسان مهم و حیاتی هستند. به خدا این شعر را فردوسی برای شما سروده:
      بنی آدم اعضای یکدیگرند.
      انصافا این بار بذارید این یکی کارش را بکند.

  • یک بازنشسته شرکت 0 0

    آقای مدیر عامل ضمن عرض سلام و احترام و تبریک، بعنوان نماینده بازنشستگان شرکت استدعا دارد فکری هم برای استخدام فرزندان بازنشستگان بفرمایید. قانون خاص شرکت میتواند دست مبارک شما را برای این خدمت بزرگ باز کرده و شما را هم در یادها و تاریخ شرکت همیشه زنده نگهدارد.
    شکرگزار میشویم پاسخ استدعایمان را به سرعت بدهید.

  • یک بازنشسته عملیاتی 0 0

    آقای نخجوانی، خصوصی سازی و واگذاری فعالیت های الکترونیک، مخابرات و مراقبت پرواز به کارکنان بازنشسته میتواند کار شرکت را خیلی سبک و هزینه ها را با کاهش زیاد مواجه کند. شما فقط با این شیوه میتوانید جلو نا آرامی ها و باج خواهی هایی را که ازچالش های مهم و اصلی شرک است را بگیرید.

    • ناشناس 0 0

      مطلب مهم و راه گشایی است زیرا این کار علاوه بر نکات و مزایایی که همکارم محترممان در بالا به درستی اشاره نموده اند،، نیاز به جذب پرسنل جدید، هزینه آموزش، هزینه حقوق، ماموریت، بیمه و ... را هم به شدت و سرعت کاهش می دهد و یا به کلی از بین میبرد.

    • ناشناس 0 0

      مدیر مسئول محترم تین نیوز
      احتمالا آقای نخجوانی فرصت مطالعه این تقاضاها را ندارند. امکان دارد شما پیام ما را خدمت ایشون به طریقی ارسال فرمایید و یا به شکلی بیایند این صفحه را بازدید کنند و از درد دل و تقاضای ما مطلع شوند؟