| کد خبر: 168731 |

آمادگی فرودگاه مهرآباد برای پروازهای تابستانی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آمادگی این فرودگاه برای ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات به مسافران با توجه به افزایش پروازها در تابستان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آمادگی این فرودگاه برای ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات به مسافران با توجه به افزایش پروازها در تابستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا با اعلام این خبر عنوان کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در فصل تابستان، نظارت بر عملکرد ارگان‎ها و شرکت‎های هواپیمایی، نظارت بر نحوه فعالیت تاکسیرانی و دیگر بهره‎برداران فرودگاهی را افزایش داده‎ایم.

او با اشاره به آمادگی زیرساخت‎های سرمایشی ترمینال‎ها، نظارت بر عملکرد غرفه‎های تجاری و رستوران‎ها گفت: رضایت مسافران از خدمات فرودگاهی و رعایت استانداردهای لازم در این زمینه را از دغدغه مدیران این فرودگاه عنوان کرد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در مورد افزایش تسهیلات رفاهی تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد نیز گفت: در این فرودگاه علاوه بر توجه به ارتقای خدمات به مسافران پیگیر فراهم کردن امکانات رفاهی و ضروری واحدهای خدمت‎رسان از جمله تاکسیرانی فرودگاه هستیم.

صفی‎نیا افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این راستا میتوان به ساماندهی تاکسیرانی، نوسازی ناوگان، مکانیزه کردن نوبت‎دهی تاکسی‌ها، آموزش رانندگان، خدمات اینترنتی تاکسی‌ها و اختصاص مسیر ویژه برای دسترسی آسان مسافران به ناوگان عمومی اشاره کرد.

او توضیح داد: با توجه به حجم بالای تاکسی‌های فرودگاهی و رانندگان آنها در فرودگاه مهرآباد طی قراردادی، پروژه احداث ساختمان تسهیلاتی برای رفاه و آسایش رانندگان و مسافران تاکسی آغازشده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. مکان این ساختمان با 300 مترمربع در پارکینگ حج قدیم انتخاب شد که از این مساحت حدود 50 متر مربع به قسمت اداری و 250 متر مربع آن به رفاه رانندگان شامل نمازخانه واستراحتگاه اختصاص یافته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.