| کد خبر: 134056 |

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی

نخستین نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی در سال 96 با حضور دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و نمایندگان 40 شرکت دانش‌بنیان هوایی برگزار شد.

تین نیوز
نخستین نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی در سال 96 با حضور دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و نمایندگان 40 شرکت دانش‌بنیان هوایی برگزار شد.

 

به گزارش  پرشین خودرو،  اولین نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی در سال 96 با حضور دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و نمایندگانی از 40 شرکت دانش‌بنیان هوایی با موضوع بررسی مسیر راهبردی توسعه بازار و سطح توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

 

منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در این نشست هم‌اندیشی با تاکید بر ادامه این نشست‌ها، گفت: ماده 43 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه هوافضا باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 

در ادامه این نشست، موضوعاتی از قبیل ضرورت ایجاد بستر مناسب به منظور ایجاد سرمایه‌گذاری مطمئن در صنعت هوایی، حضور شرکت‌های دانش‎بنیان هوایی در کارگروه‌های تخصصی ستاد هوایی و تسهیل فرایند اخذ گواهینامه‌های سازمانی و استانداردسازی محصولات هوایی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

همچنین جلوگیری از واردات محصولات تولیدی به‌منظور تقویت تولید داخل، اهمیت برطرف کردن موانع تبادلات ارزی و ارزش افزوده بخش دانش‌بنیان در صنعت هوایی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست هم‌اندیشی مطرح شد.

منبع: سايت خبری پرشین خودرو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.