| کد خبر: 132843 |

تعمیر هواپیما علت کاهش پروازهای هما در بوشهر

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) شعبه بوشهر گفت: به علت تعمیر هواپیما پروازهای هما در مسیر بوشهر- تهران در صبح یکشنبه و دوشنبه حذف شده است.

تین نیوز

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) شعبه بوشهر گفت: به علت تعمیر هواپیما پروازهای هما در مسیر بوشهر- تهران در صبح یکشنبه و دوشنبه حذف شده است.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علیرضا شاکردرگاه افزود: این دو پرواز از هفته پیش حذف شده و طبق برنامه تا چهار هفته این پروازها انجام نخواهند شد.

 

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: این پروازها تا دو ماه پیش با ایرباس 300 که ظرفیت 290 مسافر را داشت انجام می‌شد که این هواپیماها برای تعمیر به آشیانه رفتند و هواپیمای ایرباس 320 با ظرفیت 160 مسافر جایگزین آن شد.

 

شاکردرگاه ادامه داد: اکنون که به علت ماه مبارک رمضان سفرها در مسیر بوشهر- تهران کمتر شده، این دو پرواز از جدول حذف شده و هواپیماها در مسیر نجف به کار گرفته شده‌اند.

 

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهرگفت: با تعمیر هواپیماهای یاد شده، این پروازها از سر گرفته می‌شود.

 

در صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه که پروازهای هما در مسیر بوشهر- تهران انجام نمی‌شود، شرکت هواپیمایی آسمان در این مسیر پرواز دارد.

 

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، اکنون به جز جمعه شب و صبح یکشنبه و دوشنبه، هر هفته 11 پرواز در مسیر بوشهر- تهران دارد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.